eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie kursów języka obcego na poziomie podstawowym dla uczniów Szkół Podstawowych w Częstochowie oraz Gimnazjów w Częstochowie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 21 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Częstochowa: Przeprowadzenie kursów języka obcego na poziomie podstawowym dla uczniów Szkół Podstawowych w Częstochowie oraz Gimnazjów w Częstochowie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 21 części
Numer ogłoszenia: 242542 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów języka obcego na poziomie podstawowym dla uczniów Szkół Podstawowych w Częstochowie oraz Gimnazjów w Częstochowie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 21 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów języka obcego na poziomie podstawowym dla uczniów Szkół Podstawowych w Częstochowie oraz Gimnazjów w Częstochowie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 21 części. CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie kursu języka niemieckiego w Szkole Podstawowej Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 przy ul. Orlej 4/8 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 osób. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie kursu języka francuskiego w Szkole Podstawowej Nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie przy ul. Połanieckiej 50 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Szkole Podstawowej Nr 52 im. Małego Powstańca przy ul. Powstańców Warszawy 144 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 osób. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie kursu języka francuskiego w Szkole Podstawowej Nr 54 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 2 osób. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 1 im. Jana III Sobieskiego przy ul. Starzyńskiego 10 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 5 im. M. Reja przy ul. Worcella 20/22 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 osób. CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 7 im. K. I. Gałczyńskiego przy ul. Zamenhofa 23 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 13 osób. CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 10 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób. CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 14 im. Królowej Jadwigi przy ul. Św. Rocha 221 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 osób. CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie kursu języka niemieckiego w Gimnazjum Nr 19 w Zespole Szkół nr 15 przy ul. Orlej 4/8 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 przy ul. Orlej 4/8 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 osób. CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie kursu języka rosyjskiego w Gimnazjum Nr 20 im. A. Fredry przy ul. Hubermana 7 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 osób. CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie kursu języka francuskiego w Gimnazjum Nr 22 przy ul. Jesiennej 42 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 osób. CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 22 przy ul. Jesiennej 42 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 22 osób. CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie kursu języka francuskiego w Gimnazjum Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 przy ul. Rozdolnej 5 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 osób. CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Gimnazjum Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 przy ul. Rozdolnej 5 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób. CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie kursu języka niemieckiego w Szkole Podstawowej Nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie przy ul. Orkana 95/109 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 osób. CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie kursu języka niemieckiego w Szkole Podstawowej Nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga przy ul. Schillera 5 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 osób. CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie kursu języka hiszpańskiego w Szkole Podstawowej Nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga przy ul. Schillera 5 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 osób. CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie kursu języka francuskiego w Szkole Podstawowej Nr 34 im. A. Fredry przy ul. Dąbrowskiej 5/7 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 osób. CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie kursu języka niemieckiego w Szkole Podstawowej Nr 38 im. L. Zamenhofa przy ul. Sikorskiego 56 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 14 osób. 1. Zajęcia prowadzone mogą być od poniedziałku do soboty w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kwartalny harmonogram form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego. Każdorazowo zmiana zapisów kwartalnego harmonogramu form wsparcia musi być przekazywana do zamawiającego w formie pisemnej przed przeprowadzeniem zajęć, których zmiana dotyczy. 2. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez zamawiającego. 3. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 4. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut. 5. Za realizację zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi. 6. Wykonawca prowadzić będzie ewidencję czasu pracy zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: a) wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z częścią zamówienia, na którą składana jest oferta (germanistyka lub rusycystyka lub lub romanistyka lub iberystyka) lub posiadanie dokumentów potwierdzających kwalifikacje do nauczania języków obcych zgodnych z częścią zamówienia, na którą składana jest oferta (germanistyka lub rusycystyka lub romanistyka lub iberystyka); b) doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym; c) doświadczenie w nauczaniu języków obcych (zgodnie z częścią, na którą składana jest oferta).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.3. SIWZ: 1.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.c) i 6.2.a) SIWZ winny być złożone w oryginale. Dokument o którym mowa w punkcie 6.1.b) SIWZ winny być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. SIWZ (lub w punkcie 6.3.2. SIWZ - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. 1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa w ust. 1 § 6, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 § 6, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Otwarcie ofert odbędzie się 17/07/2013 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej 11/13, 42-217 Częstochowa w sali nr 409A (IV piętro). Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późniejszymi zmianami: Dz. U. z 2013 r., poz. 232); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA Tel.: +48 224587801, Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl, Faks: +48 224587800. Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 25.06.2013 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.