eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Nadproże na galerii w skrzydle południowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Szczecin: Nadproże na galerii w skrzydle południowym
Numer ogłoszenia: 24250 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21112 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, 4348135, faks 91 4348133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadproże na galerii w skrzydle południowym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych związanych z wykonaniem robót nadproża przejscia na galerię w skrzydle południowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. Numer umowy: UDA-RPZP.06.02.01-32-002-11-00. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm w składzie: 1) Ineko Sp. z o.o, ul. 5-go Lipca 14, 70-376 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • 2) D.O.D. SYSTEM Robert Nicki, ul. H. Kołłątaja 10, 71-525 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15144,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15990,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: na etapie opracowywania dokumentacji projektowej projektant dokonał oceny stanu technicznego istniejącej konstrukcji budynku i do projektowanych rozwiązań technicznych w zakresie przejścia. Oględziny faktycznego stanu konstrukcji pomiędzy pomieszczeniami P.0.04 i P.0.05 nie były możliwe na etapie projektowania ponieważ pomieszczenia na ścianach i sufitach posiadały okładziny. Po dokonaniu części robót rozbiórkowych okładzin ścian i sufitów oraz po skuciu tynków odkryto, iż konstrukcja ściany jest odmienna od tej zakładanej w pierwotnej dokumentacji projektowej będącej opisem przedmiotu zamówienia na roboty budowlane realizowane w ramach umowy zasadniczej i stwierdzono, że realizacja robót w zakresie wykonania otworu przejścia pomiędzy pomieszczeniami P.0.00, a galerią pod arkadami na II piętrze w skrzydle wschodnim (docelowo pomieszczenie P.0.00) wiąże się z ingerencją w jeden z głównych elementów konstrukcyjnych, jakim jest podwalina (belka żelbetowa) w ścianie skrzydła wschodniego, której bryła przenika się ze światłem projektowanego przejścia otworu drzwiowego pomiędzy ww. pomieszczeniami, a ściana w której zaprojektowano nadproże przejścia ma niejednolitą strukturę konstrukcyjną (ściana ceglana z przenikającymi elementami żelbetowymi). Kolidująca z projektowanym otworem drzwiowym belka żelbetowa nie była wykazana w żadnej dostępnej na etapie przygotowania przetargu dokumentacji archiwalnej istniejącego obiektu. Belka ta nie była też możliwa do stwierdzenia na etapie projektowania, gdyż była ukryta pod okładzinami zewnętrznymi. Jej odkrycie było możliwe dopiero w trakcie robót rozbiórkowych. W związku z powyżej opisaną, zaistniała sytuacją nie możliwą do przewidzenia Projektant opracował rozwiązanie zamienne dla nadproża przejścia pomiędzy ww. pomieszczeniami, które przedstawił na rys. PW. W wyniku wprowadzenia zmiany do rozwiązania technicznego zawartego w dokumentacji projektowej pierwotnej wystąpiły roboty dodatkowe, których zakres został określony w załączonym do protokołu rysunku zamiennym i przedmiarze robót. Roboty te są zarazem konieczne do wykonania, gdyż realizacja robót w pierwotnie zaprojektowanej postaci byłaby sprzeczna z elementarnymi zasadami wiedzy technicznej (realizacja belki w świetle otworu). Roboty dodatkowe w zakresie wykonania nadproża przejścia pomiędzy ww. pomieszczeniami są bezpośrednio powiązane z robotami zasadniczymi w zakresie rozbiórek, więc ich wykonanie ze względów technologicznych i organizacyjnych placu budowy należy zlecić Wykonawcy robót budowlany realizowanych w ramach I etapu przebudowy do wykonania robót zasadniczych. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt. 5 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.