eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi- odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - Zadanie nr 1, - odbioru i wywozu odpadów komunalnych - Zadanie nr 2, z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Rzeszów: Usługi: - odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - Zadanie nr 1, - odbioru i wywozu odpadów komunalnych - Zadanie nr 2, z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 242500 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi: - odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - Zadanie nr 1, - odbioru i wywozu odpadów komunalnych - Zadanie nr 2, z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi: - odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 02 tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) oraz 18 01 03 tj. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt - z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie - Zadanie nr 1, - odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu Szpitala przy ul. Szopena 2, Domu Pielęgniarek ul. Naruszewicza 11 oraz z Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15 , Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie - Zadanie nr 2. Kod CPV: Główny przedmiot: 90.12.22.20-6 Dodatkowe przedmioty: 90.12.12.00-3 CPC: 94020 Kat. 16 Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu nr 1: Zamawiający wymaga, by: 1. Usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628, z późn. zmian.) oraz Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 132 z 1996r., poz. 622 z późn. zmian., tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008). 2. Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odbywał się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 z 2001 r., poz. 628 art. 11 ust. 4). 3. Unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych nie odbywało się w inny sposób niż spalanie w spalarniach odpadów - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. nr 175 z 2005 r. poz.1458 pkt. 30). 4. Unieszkodliwianie odpadów odbywało się na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.nr 175 z 2005r. poz.1458 , pkt. 5). 5. Opakowania tj. worki papierowe z wkładką foliową na odpady dostarczał Wykonawca. Cena tych opakowań winna być wkalkulowana w cenę odbioru odpadów. Ponadto informujemy,że : 6. Pojemniki plastikowe na odpady o kodzie 18 01 02 zabezpiecza Zamawiający. 7. Zakres zamówienia obejmuje odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie: - 18 01 02 w ilości 2 000 kg, - 18 01 03 w ilości 162 000 kg. 8. Wartość szacunkowa zamówienia netto (bez VAT) 319 800,00 zł. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu nr 2: Zamawiający wymaga by : 1. Usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628,z późn. zmian.) oraz Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 132 z 1996r., poz. 622 z późn. zmian., tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008). Ponadto informujemy,że : 2. Kontenery na odpady komunalne o pojemności 1 m sześć. zabezpiecza Wykonawca. Ilość kontenerów potrzebnych do zbiórki odpadów komunalnych pod niżej wymienionymi adresami: - Szpital ul. Szopena 2 - 12 szt., - Oddział Dzienny Psychiatryczny Rzeszów, ul. Szopena 15 - 1 szt., - Dom Pielęgniarek, ul. Naruszewicza 11 - 2 szt. 3. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i wywóz 3 300 m³ odpadów komunalnych na okres 12 miesięcy. 4. Wartość szacunkowa zamówienia netto (bez VAT) 138 798,00 zł. Wymagania Zamawiającego dla Zadania nr 1 i 2: 1.Wymagana jest stałość cen jednostkowych umownych netto przez cały okres realizacji umowy. Oferowane ceny winny uwzględniać zmiany cen wprowadzane odpowiednimi przepisami od 01.01.2008 r. oraz w dalszych terminach. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w czasie realizacji umowy zaoferowanej ceny jednostkowej netto w okresie jej stałości, ale tylko na niższą niż zaoferowana. 2.Podatek VAT może się zmieniać automatycznie bez aneksu do umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi w tej sprawie. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości usług niż podana w formularzu cenowym - Zadaniu nr 1 i 2 , w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Trudno jest Zamawiającemu określić w % jak mniejsza to może być ilość. Rozpoczynając przetarg, Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - wariantowych, - alternatywnych, - równoważnych, a dopuszcza składanie ofert: - częściowych, gdzie częścią jest każde kompletne zadanie. Ofertę można składać do jednej lub więcej części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.20-6, 90.12.12.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 4 600,00 zł. Wysokość wadium częściowego określono w SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz: - koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku, unieszkodliwiania odpadów w/w wydane przez wojewodę lub starostę, właściwe ze względu na miejsce wytwarzania odpadów - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628) - dotyczy Zadania nr 1; - koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym wraz z kserokopią umowy ze składowiskiem odpadów komunalnych - dotyczy Zadania nr 2; 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W Zadaniu nr 1 proszę załączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał min. 1 urządzenie do utylizacji o mocy przerobowej min. 4 tony na tydzień. W przypadku wykonawców nie posiadających urządzeń do utylizacji proszę przedstawić aktualną umowę wskazującą miejsce ich utylizacji. Umowa winna potwierdzać posiadanie przez podmiot utylizujący odpady niebezpieczne min. 1 urządzenie do utylizacji o mocy przerobowej min. 4 tony na tydzień. Umowa winna być zawarta co najmniej do 01.01.2009 r. tj. na planowany czas realizacji zamówienia; 3).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (Oświadczenie nr 1 - wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku, unieszkodliwiania odpadów w/w wydane przez wojewodę lub starostę, właściwe ze względu na miejsce wytwarzania odpadów - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628) - dotyczy Zadania nr 1; Koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym wraz z kserokopią umowy ze składowiskiem odpadów komunalnych - dotyczy Zadania nr 2; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 7. Zdolność techniczna: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. W Zadaniu nr 1 Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał min. 1 urządzenie do utylizacji o mocy przerobowej min. 4 tony na tydzień. W przypadku wykonawców nie posiadających urządzeń do utylizacji proszę przedstawić aktualną umowę wskazującą miejsce ich utylizacji. Umowa winna potwierdzać posiadanie przez podmiot utylizujący odpady niebezpieczne min. 1 urządzenia do utylizacji o mocy przerobowej min. 4 tony na tydzień. Umowa winna być zawarta co najmniej do 01.01.2009 r. tj. na planowany czas realizacji zamówienia. 8. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Nie dotyczy w tym postępowaniu. 9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego: Zadanie nr 1 : Zamawiający wymaga, by: 1. Usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628, z późn. zmian.) oraz Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 132 z 1996r., poz. 622 z późn. zmian., tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008). 2. Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odbywał się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 z 2001 r., poz. 628 art. 11 ust. 4). 3. Unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych nie odbywało się w inny sposób niż spalanie w spalarniach odpadów - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.175 z 2005 r. poz.1458 pkt. 30). 4. Unieszkodliwianie odpadów odbywało się na obszarze tego województwa na którym zostały wytworzone - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.175 z 2005r.,poz.1458 pkt.5). Na potwierdzenie powyższych wymagań w Zadaniu nr 1 proszę przedstawić w ofercie : Oświadczenie, że: 1. Usługi świadczone będą zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628, z późn. zmian.) oraz Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 132 z 1996r., poz. 622 z późn. zmian., tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008). 2. Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odbywać się będzie z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 z 2001 r., poz. 628 art. 11 ust. 4). 3. Unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych nie będzie się odbywać w inny sposób niż poprzez spalanie w spalarniach odpadów - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.175 z 2005 r. poz.1458 pkt. 30). 4. Unieszkodliwianie odpadów odbywać się będzie na obszarze tego województwa na którym zostały wytworzone - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.175 z 2005r. poz.1458 pkt. 5). Zadanie nr 2 : Zamawiający wymaga, by usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628, z późn. zmian.) oraz Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 132 z 1996r., poz. 622 z późn. zmian., tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008). Na potwierdzenie powyższego wymagania w Zadaniu nr 2 proszę przedstawić w ofercie : Oświadczenie, że oferowane usługi świadczone będą zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628, z późn. zmian.) oraz Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 132 z 1996r., poz. 622 z późn. zmian., tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008). Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 10. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. 11. Wypełniony w całości i podpisany: Formularz cenowy/Formularze cenowe wg wzoru załączonego do SIWZ. 12. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą dokumenty w ofercie nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2 Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9 bud. J Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert ze względu na program Zamawiający zaznaczył Najniższa cena, winno być: Cena brutto oferty 100%. Planowany termin otwarcia ofert: 14.12.2007 r., o godzinie 09:15. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/T-E/58/07, Postępowanie nr 67.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 02 tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) oraz 18 01 03 tj. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt - z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie Zakres zamówienia obejmuje odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie: - 18 01 02 w ilości 2 000 kg, - 18 01 03 w ilości 162 000 kg. Wartość szacunkowa zamówienia netto (bez VAT) 319 800,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu Szpitala przy ul. Szopena 2, Domu Pielęgniarek ul. Naruszewicza 11 oraz z Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie Zakres zamówienia obejmuje odbiór i wywóz 3 300 m³ odpadów komunalnych na okres 12 miesięcy. Wartość szacunkowa zamówienia netto (bez VAT) 138 798,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.20-6, 90.12.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.