eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa aparatury laboratoryjnej do INIG - PIB w Krakowie - 6 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Kraków: Dostawa aparatury laboratoryjnej do INIG - PIB w Krakowie - 6 zadań
Numer ogłoszenia: 242472 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inig.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury laboratoryjnej do INIG - PIB w Krakowie - 6 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib INIG - PIB, oraz montaż i uruchomienie aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: a) ZADANIE Nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie pompy zębatej o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 1 sztuki. b) ZADANIE Nr 2: Dostawa przenośnego pieca obrotowego o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 1 sztuki wraz z montażem i uruchomieniem. c) ZADANIE Nr 3: Dostawa wysokociśnieniowej i wysokotemperaturowej prasy filtracyjnej (HTHP) o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 1 sztuki wraz z montażem i uruchomieniem. d) ZADANIE Nr 4: Dostawa, rozładunek i montaż szlifierko-polerki do szlifowania oraz polerowania próbek skał wraz z kompletnym dodatkowym wyposażeniem oraz uruchomienie i przeszkolenie użytkowników w zakresie jej obsługi i konserwacji. Urządzenie to będzie stosowane do polerowania próbek skał o kształcie cylindrycznym. Polerowane będą podstawy takiego cylindra. e) ZADANIE Nr 5: Dostawa, rozładunek i montaż aparatu do pomiarów własności elektrycznych rdzeni wiertniczych (opór elektryczny skał całkowicie oraz częściowo nasyconych roztworem soli) wraz z wyposażeniem oraz uruchomienie i przeszkolenie użytkowników w zakresie jego obsługi i konserwacji. f) ZADANIE Nr 6: Dostawa, montaż i uruchomienie naczynia ciśnieniowego ze stali nierdzewnej wraz z manometrem oraz świadectwem wzorcowania o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 2 sztuk. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące serwisu i gwarancji zawarte są w Rozdziale III SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Dla Zadania nr 2: za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy aparatów do pomiaru parametrów filtracyjnych skał lub oceny reaktywności skał o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN netto każda; b) dla Zadania nr 3: za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy aparatów do pomiaru parametrów filtracyjnych skał lub oceny reaktywności skał o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN netto każda; c) dla zadania nr 4: za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń do wykonywania i/lub przygotowania próbek skał o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN netto każda. d) dla zadania nr 5: za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy aparatów do pomiaru parametrów elektrycznych skał o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN netto każda. e) dla zadania nr 1 oraz zadania nr 6 nie ustalono opisu spełniania w/w warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w danym zadaniu odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty: 1) szczegółowego opisu oferowanego sprzętu, zgodnie z wszystkimi wymaganiami zawartymi w specyfikacji w Rozdziale III dla każdego zadania oddzielnie. Jako opis oferowanego sprzętu uznane będą prospekty, katalogi lub inne materiały producenta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dotyczy Zadań nr 2 - 5: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie podmiotów trzecich przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy pamiętać, iż podmiot z którego potencjału Wykonawca korzysta musi bezwzględnie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w rozdziale VII pkt 2 niniejszej Specyfikacji (oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp). W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) Wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz warunek dysponowania sytuacją ekonomiczną i finansową musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców. Informacja dotycząca oferty składanej wspólnie, przez kilka podmiotów występujących wspólnie. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu. 2) Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wszystkich wykonawców wspólnie. 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) W przypadku spółki cywilnej, wyznaczanie pełnomocnika nie jest konieczne gdy wszystkie oświadczenia woli podpisują wszyscy wspólnicy. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)/ spółką. 6) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub pełnomocnika konsorcjum/ spółki lub pełnomocnika spółki. 2. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach: - zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; - z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy instytut Badawczy, ul. Lubicz 25A, 31-504 Kraków, Sekretariat - pokój nr 113, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib INIG - PIB, oraz montaż i uruchomienie aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: ZADANIE Nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie pompy zębatej o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 1 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib INIG - PIB, oraz montaż i uruchomienie aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: ZADANIE Nr 2: Dostawa przenośnego pieca obrotowego o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 1 sztuki wraz z montażem i uruchomieniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib INIG - PIB, oraz montaż i uruchomienie aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: ZADANIE Nr 3: Dostawa wysokociśnieniowej i wysokotemperaturowej prasy filtracyjnej (HTHP) o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 1 sztuki wraz z montażem i uruchomieniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib INIG - PIB, oraz montaż i uruchomienie aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: ZADANIE Nr 4: Dostawa, rozładunek i montaż szlifierko-polerki do szlifowania oraz polerowania próbek skał wraz z kompletnym dodatkowym wyposażeniem oraz uruchomienie i przeszkolenie użytkowników w zakresie jej obsługi i konserwacji. Urządzenie to będzie stosowane do polerowania próbek skał o kształcie cylindrycznym. Polerowane będą podstawy takiego cylindra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib INIG - PIB, oraz montaż i uruchomienie aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: ZADANIE Nr 5: Dostawa, rozładunek i montaż aparatu do pomiarów własności elektrycznych rdzeni wiertniczych (opór elektryczny skał całkowicie oraz częściowo nasyconych roztworem soli) wraz z wyposażeniem oraz uruchomienie i przeszkolenie użytkowników w zakresie jego obsługi i konserwacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib INIG - PIB, oraz montaż i uruchomienie aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: ZADANIE Nr 6: Dostawa, montaż i uruchomienie naczynia ciśnieniowego ze stali nierdzewnej wraz z manometrem oraz świadectwem wzorcowania o parametrach technicznych nie gorszych niż określone poniżej w ilości 2 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.