eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 211 000 euro na zadanie pod nazwąAdaptacja strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu i likwidacją eternitu w Zespole Szkół Plastycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Dąbrowa Górnicza: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 211 000 euro na zadanie pod nazwą: Adaptacja strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu i likwidacją eternitu w Zespole Szkół Plastycznych
Numer ogłoszenia: 242435 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 169177 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 211 000 euro na zadanie pod nazwą: Adaptacja strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu i likwidacją eternitu w Zespole Szkół Plastycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: adaptację strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu (likwidacja eternitu) w Zespole Szkół Plastycznych w Dąbrowie Górniczej, ul. Kosmonautów 8. Rozbudowa dotyczyć będzie wykorzystania istniejącego strychu na poddasze użytkowe. W związku z tym, że pokrycie dachowe zawiera azbest, Wykonawca musi stosować się do zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649) oraz zapewnić transport odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia specjalistycznym sprzętem, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1986). Wykonawca przekaże odpady zawierające azbest do unieszkodliwienia podmiotom gospodarczym posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów azbestowych poprzez składowanie: - deponowanie odpadów zawierających azbest musi odbywać się na podstawie zawartej umowy z zarządcą lub właścicielem składowiska posiadającego zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów azbestowych; - odbiór i przekazanie odpadów do unieszkodliwienia musi odbywać się na podstawie Karty przekazania odpadów do nieszkodliwiania (składowania) Wykonawca zapewni załadunek i wyładunek odpadów zawierających azbest z zachowaniem wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpieczeństwa użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca zapewni zatrudnionym przy załadunku, transporcie i wyładunku odpadów warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz środki ochrony indywidualnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity z 2003 r. Dz. U. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). Wykonawca zapewni transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2003r. Dz. U. Nr 58 poz. 515 z późn. zm.) w sposób umożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska. Podczas prowadzenia robót rozbiórkowych płyt eternitowych oraz transportu na miejsce składowania należy przestrzegać obowiązujących procedur postępowania z wyrobami zawierającymi azbest, a w szczególności: - zabezpieczenie obiektu i terenu wokół obiektu; - izolowanie miejsca pracy; - wytwarzanie odpadów; - pakowanie odpadów; - wykonanie niezbędnych pomiarów czynników rakotwórczych w czasie prowadzenia prac; - oznakowanie odpadów; - wystawienie dokumentów ewidencyjnych odpadów; - karta ewidencji odpadu; - karta przekazania odpadu; - przygotowanie odpadów do odbioru; - oczyszczenie pola prac i otoczenia terenu robót z pozostałości azbestu; - prowadzenie rejestru prac w kontakcie z substancjami rakotwórczymi; - przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia z azbestu; - składanie corocznych informacji do wojewódzkiego inspektora sanitarnego dotyczącej pracy w kontakcie z czynnikami rakotwórczymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2867223,16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane A. Piaskowski i Spółka Sp. z o.o., ul. Chopina 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2867233.16
  • Oferta z najniższą ceną: 2867233.16 / oferta z najwyższą ceną: 2867233.16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.