eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 593 792,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Biskupice na 2007 rok



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Wieliczka: Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 593 792,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Biskupice na 2007 rok
Numer ogłoszenia: 242432 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 593 792,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Biskupice na 2007 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 593 792,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Biskupice na 2007 rok. 2.Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego - jednorazowo, najpóźniej w dniu 28.12.2007r. 3.Okres kredytowania: 10 lat. 4.Harmonogram spłat kapitału: Kapitał będzie spłacany w 118 ratach miesięcznych, płatnych do ostatniego dnia roboczego miesiąca. Na powyższe raty składać się będzie 117 równych rat w kwocie 22.000 zł oraz ostatnia rata w kwocie 19.792 zł. Pierwsza rata zostanie spłacona w terminie do dnia 31 stycznia 2008 r., ostatnia rata w terminie do dnia 31 października 2017 r. 5.Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, począwszy od 31.01.2008 r. 6.Koszt obsługi kredytu należy skalkulować w oparciu o następujące składniki a)Prowizja przygotowawcza - w % i zł b)Oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone jako suma średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego oraz marży banku 7.Prowizja będzie płatna jednorazowo najpóźniej w dniu 31.12.2007r. 8.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat kapitału (kredytu) bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. Wcześniejsza spłata rat kapitałowych (rat kredytu ) nie wymaga uprzedniego powiadomienia Wykonawcy. 10.W przypadku spłaty kapitału (kredytu) we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy PZP 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice z siedzibą w Trąbkach, 32- 020 Wieliczka, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, t.j. Urząd Gminy Biskupice z siedzibą w Trąbkach, 32- 020 Wieliczka, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.