eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Siemianowice Śląskie: Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 242415 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych urządzeń komputerowych peryferyjnych i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. Opis poszczególnych Części zamówienia: 2.1. Część 1: Zakup urządzeń peryferyjnych. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń peryferyjnych, zwanych także sprzętem, obejmujący: 1). Drukarka laserowa typ 1 - 5 sztuk, 2). Drukarka laserowa typ 2 - 5 sztuk, 3). Skaner - 4 sztuki, 4). Router - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych parametrów technicznych urządzeń peryferyjnych stanowi Dodatek nr 6a do SIWZ. 2.2. Część 2: - Zakup oprogramowania systemowego. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania systemowego, zwanego także systemem operacyjnym, obejmujący: 1). System operacyjny Windows 8.1 lub równoważny - 20 sztuk . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania systemowego stanowi Dodatek nr 6b do SIWZ. 2.3. Część 3: - Zakup oprogramowania graficznego. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania graficznego, obejmujący: 1). Oprogramowanie graficzne typ 1: Adobe Indesign cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 2). Oprogramowanie graficzne typ 2: Adobe Photoshop cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 3). Oprogramowanie graficzne typ 3: Prezi Pro lub równoważny - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania graficznego stanowi Dodatek nr 6c do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Dodatkach nr 6a, 6b, 6c do SIWZ należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednio: a) w odniesieniu do Części 1: zakup urządzeń peryferyjnych - Wykaz parametrów technicznych oferowanych urządzeń peryferyjnych stanowiący Dodatek nr 7a do SIWZ (Załącznik nr 6a do Oferty), b) w odniesieniu do Części 2: zakup oprogramowania systemowego - Wykaz oferowanych systemów operacyjnych stanowiący Dodatek nr 7b do SIWZ (Załącznik nr 6b do Oferty), c) w odniesieniu do Części 3: zakup oprogramowania graficznego - Wykaz oferowanego oprogramowania graficznego stanowiący Dodatek nr 7c do SIWZ (Załącznik nr 6c do Oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego, tj. o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do sprzętu i oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem sprzętu lub oprogramowania równoważnego. 9. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu lub oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji, ulica Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 38.52.00.00-6, 32.41.31.00-2, 48.62.00.00-0, 48.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 - nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. w odniesieniu do Części 1: Wykaz parametrów technicznych oferowanych urządzeń peryferyjnych (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie) 2. w odniesieniu do Części 2: Wykaz oferowanych systemów operacyjnych (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie) 3. w odniesieniu do Części 3: Wykaz oferowanego oprogramowania graficznego (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w odniesieniu do: - zmiany zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowego modelu lub nowej wersji oprogramowania, na sprzęt lub oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ. 2. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. 3. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 4. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 5. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji- pokój 55 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena 15,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup urządzeń peryferyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń peryferyjnych, zwanych także sprzętem, obejmujący: 1). Drukarka laserowa typ 1 - 5 sztuk, 2). Drukarka laserowa typ 2 - 5 sztuk, 3). Skaner - 4 sztuki, 4). Router - 1 sztuka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych parametrów technicznych urządzeń peryferyjnych stanowi Dodatek nr 6a do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Dodatku nr 6a do SIWZ należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednio w odniesieniu do Części 1: zakup urządzeń peryferyjnych - Wykaz parametrów technicznych oferowanych urządzeń peryferyjnych stanowiący Dodatek nr 7a do SIWZ (Załącznik nr 6a do Oferty), Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego, tj. o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do sprzętu i oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem sprzętu lub oprogramowania równoważnego. 9. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu lub oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji, ulica Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 38.52.00.00-6, 32.41.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup oprogramowania systemowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania systemowego, zwanego także systemem operacyjnym, obejmujący: 1). System operacyjny Windows 8.1 lub równoważny - 20 sztuk . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania systemowego stanowi Dodatek nr 6b do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Dodatku nr 6b do SIWZ należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednio w odniesieniu do Części 2: zakup oprogramowania systemowego - Wykaz oferowanych systemów operacyjnych stanowiący Dodatek nr 7b do SIWZ (Załącznik nr 6b do Oferty), Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego, tj. o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do sprzętu i oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem sprzętu lub oprogramowania równoważnego. 9. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu lub oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji, ulica Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup oprogramowania graficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania graficznego, obejmujący: 1). Oprogramowanie graficzne typ 1: Adobe Indesign cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 2). Oprogramowanie graficzne typ 2: Adobe Photoshop cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 3). Oprogramowanie graficzne typ 3: Prezi Pro lub równoważny - 1 sztuka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania graficznego stanowi Dodatek nr 6c do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Dodatku nr 6c do SIWZ należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednio w odniesieniu do Części 3: zakup oprogramowania graficznego - Wykaz oferowanego oprogramowania graficznego stanowiący Dodatek nr 7c do SIWZ (Załącznik nr 6c do Oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego, tj. o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do sprzętu i oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem sprzętu lub oprogramowania równoważnego. 9. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu lub oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji, ulica Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.