Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Katowice: KONTROLNE POMIARY W ZAKRESIE OBSŁUGI GEODEZYJNEJ NA KONTRAKCIE Z1, Z2 W RAMACH BUDOWY DROGOWEJ TRASY ŚREDNICOWEJ NA TERENIE MIASTA ZABRZE
Numer ogłoszenia: 242376 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drogowa Trasa Średnicowa Spółka Akcyjna , ul. Mieszka I 10, 40-877 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2502558, 2502568, faks 032 2501230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dts-sa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONTROLNE POMIARY W ZAKRESIE OBSŁUGI GEODEZYJNEJ NA KONTRAKCIE Z1, Z2 W RAMACH BUDOWY DROGOWEJ TRASY ŚREDNICOWEJ NA TERENIE MIASTA ZABRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia W zakresie prac składających się na przedmiot zamówienia wchodzą : 1.1 Pomiar kontrolny osnowy realizacyjnej i analiza dokładnościowa 1.2. Wykonanie kontrolnych pomiarów ( punkty kontrolne ) obejmujące : - comiesięczną kontrolę wskazanych przez Zamawiającego obmiarów geodezyjnych będących podstawą do wyliczenia należności za wykonane roboty - wykonanie pomiarów wg wskazań Inżyniera Kontraktu - wykonanie niezbędnych prac kameralnych i obliczeniowych - wydanie wyników w formie szkicu polowego wraz z wnioskami 1.3. Kontrola monitoringu obiektów znajdujących się w sąsiedztwie budowy 1.4. Prowadzenie mapy dyżurnej w formie numerycznej Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z Polskimi normami, wytycznymi technicznymi dotyczącymi poszczególnych asortymentów robót geodezyjnych przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4000zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. . 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP 4. Opis warunków udziału w postępowaniu O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 4.1 Warunki ekonomiczno - finansowe : Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł. Należy udokumentować zgodnie z treścią pkt 4 lit. H Działu VI SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać , że warunek określony powyżej w pkt 4.1. spełnia każdy z nich. 4.2. Warunki techniczne : a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty powyższe zostały wykonane należycie; Należy udokumentować zgodnie z treścią pkt 3 lit. E Działu VI SIWZ. b) Dysponuje personelem posiadającym uprawnienia geodezyjne w zakresie: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych podziału nieruchomości (1); - geodezyjnej obsługi inwestycji (4) w ilości co najmniej 3 osoby ( jeden zespół geodezyjny ) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Należy dołączyć kopie uprawnień j.w. . Należy udokumentować zgodnie z treścią pkt 3 lit F Działu VI SIWZ. c) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym tj - zestaw do pomiaru GPS - co najmniej 1 zestaw - instrumenty typu Total Station o dokładności pomiaru kątów 10 sekund oraz odległości 5mm + 5ppm - co najmniej 1kpl, - niwelatory o dokładności pomiaru 2,5 mm/km - co najmniej 1 kpl. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia Należy udokumentować zgodnie z treścią pkt 3 lit. G Działu VI SIWZ.. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać , że spełniają łącznie warunki określone w pkt 4.2. 4.3. Sposób oceny spełnienia warunków 4.1- 4.2 przez Zamawiającego nastąpi wg formuły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: A. Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełnienia warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy PZP - zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ ; B. Oświadczenie Wykonawcy, złożone zgodnie z art.22 ust 1 pkt 4 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wówczas zastosowanie ma przepis §2 ust.1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy wraz z form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 3. Dokumenty składane w celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia E. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie , zgodnie z treścią Załącznika nr r 3; F. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, - zgodnie z treścią zał. nr 4 lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Należy dołączyć dokumenty stwierdzające , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wymienione w zał. nr 4 , posiadają wymagane uprawnienia. G. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 5 lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia 4. Dokumenty składane w celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia H. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dts-sa.pl/zamowienia-publiczne/uslugi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drogowa Trasa Średnicowa Spółka Akcyjna
40-877 Katowice
ul.Mieszka I 10
pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Drogowa Trasa Średnicowa Spółka Akcyjna 40-877 Katowice ul.Mieszka I 10 pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji głębokiej termomodernizacji dla 7 budynków pilotażowych
- SVA/U/4620-56/2024: Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych obejmujących swym zakresem fragment kompleksu wojskowego w miejscowości Toruń
- Modernizacja oraz zagospodarowanie terenów znajdujących się przy placówkach oświatowych w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie WRSP położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim i Filii w Zielonej Górze (IV)
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej map do celów projektowych w podziale na 3 części
- Modernizacja infrastruktury sportowej i społecznej na terenie gminy Żukowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.