Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Kielce: budowa kabla światłowodowego w relacji Szafa optyczna Politechniki Świętokrzyskiej ul. Żeromskiego 5 - Telewizja Polska S.A. Oddział w Kielcach , Pl. Moniuszki 2b (budynek Kieleckiego Centrum Kultury) - rozbudowa sieci KIELMAN.
Numer ogłoszenia: 242333 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, fax. 041 3443874.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kabla światłowodowego w relacji Szafa optyczna Politechniki Świętokrzyskiej ul. Żeromskiego 5 - Telewizja Polska S.A. Oddział w Kielcach , Pl. Moniuszki 2b (budynek Kieleckiego Centrum Kultury) - rozbudowa sieci KIELMAN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kabla światłowodowego w relacji Szafa optyczna Politechniki Świętokrzyskiej ul. Żeromskiego 5 - Telewizja Polska S.A. Oddział w Kielcach , Pl. Moniuszki 2b (budynek Kieleckiego Centrum Kultury) rozbudowa sieci KIELMAN , zgodnie z załączoną do SIWZ Dokumentacją projektową stanowiącą projekt techniczny oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: 1) posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się takiego, który : 1.1) dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. 1.2) zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy kontrakty o wartości nie niższej niż 50 000 zł każdy, porównywalne z przedmiotem zamówienia pod względem rodzaju. 2) znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, uzna się takiego który: 2.1) posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000 zł przy czym okres ubezpieczenia winien obejmować czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Spełni następujące wymogi szczegółowe: 1) udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 120 miesięcy, 3.Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt 1 i 2 odbywać się będzie metodą spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w części V pkt. 1,2 SIWZ składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy na wartość co najmniej 50 000 zł. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podanie ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej, wraz z dokumentem poświadczającym przynależność do odpowiedniego samorządu zawodowego. Dokumenty składane są w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Wskazanie części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował całości zamówienia. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg zasad zawartych w cz. XV pkt 6 s.i.w.z. 3. W razie ustanowienia pełnomocnika dokument pełnomocnictwa w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi. C) W przypadku wykonawców występujących wspólnie wszystkie dokumenty dotyczące tych wykonawców składa pełnomocnik. D) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Świętokrzyska Al. Tysiąclecia P.P.7, 25-314 Kielce Bud. B pok. 202b (Dział zamówień publicznych)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska Al. Tysiąclecia P.P.7, 25-314 Kielce Bud. B pok. 202b (Dział zamówień publicznych)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Przebudowa pomieszczeń w Środowiskowym Domu Samopomocy Typu C przy ul. Pietraszki 15 w Kielcach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych (...) - geologiczny szlak rowerowy - Zadanie 1 odcinki 6-8
- "Zapewnienie noclegu w hotelu w miejscowości Reykjavik (Islandia)"
- Zakup osłon radiologicznych dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Remont alei Solidarności w Kielcach w ciągu DK nr 73 na odcinku od km 8+995 do km 9+255 jezdnia zachodnia.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Zamenhofa 30c w Katowicach
- Przebudowa drogi gminnej nr 111007R w m. Gniewczyna Tryniecka w km 0+000-1+841 wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków-Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.