eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Szamotułach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Szamotuły: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 242294 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Szamotułach , ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 29-28-700, faks 061 29-21-880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-szamotuly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Szamotułach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych zgodnych z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108 z 2005r. poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 186 z 2007r. poz. 1322) oraz innych rozporządzeń dotyczących produkcji i obrotu tablicami rejestracyjnymi dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Szamotułach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Posiadający zezwolenie marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity :Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz.908 ze zm.) Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia lub ,,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty z formularzem cenowym i dokumentem gwarancyjnym, - zaakceptowany wzór umowy, - oświadczenie oferenta o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych - oświadczenie oferenta o spełnieniu przez oferenta warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony z okresu ostatnich 6 miesięcy - zezwolenie marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity :Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz.908 ze zm.) - zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w US i składek ZUS - wykaz minimum trzech zrealizowanych zamówień o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia publicznego w ciągu ostatnich 3 lat z załączeniem dokumentów z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie - informacje banku, w którym Wykonawca posada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości 10% rocznej wartości zamówienia) - aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium - zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (nie starsze niż sprzed 6 miesięcy przed upływeml terminu składania ofert) - kopię ważnego certyfikatu I.T.S. na wszystkie rodzaje zamawianych tablic - Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. - Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: - Postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy - Wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby - Ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres umocowania Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument taki jak wypis z rejestru powinien posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji dostaw seryjnych - 5
  • 3 - termin realizacji dostaw interwencyjnych - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, bud. B, pok. nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, bud. B, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.