eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa warzyw świeżych, owoców świeżych, przetworów warzywnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24228

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa warzyw świeżych, owoców świeżych, przetworów warzywnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa nr 1946, do kontaktów: mgr Waldemar OPRZALSKI tel.071/7663425, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax 071 7663701. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa warzyw świeżych, owoców świeżych, przetworów warzywnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 2 bdow OW Wrocław,JW 1946 OG Wrocław,JW 1946 OG Wrocław RWT Oleśnica, JW 4161 Kłodzko, JW 4161 Kłodzko Jodła k/Dusznik, JW 1907 OPOLE, JW 2697 Brzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw świeżych, owoców świeżych i przetworów warzywnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.13.13.21 - 01.13.13.21 Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 286 515,50 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 5 700,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część 1 - 2 900,00 zł; część 2 - 1 800,00 zł; część 3 - 100,00 zł, część 4 - 800,00zł, część 5 - 100,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków zamawiający nbędzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie załaczonych do oferty oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z przepisami o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary); - decyzję - jeżeli wykonawca nie jest producentem pierwotnym - wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów; PODSTAWA PRAWNA: art. 27 w zw. z art.40 ust.3 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2005r., Nr 31, poz. 265 z późn zm.); - oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) oraz dobrej praktyki higienicznej (GHP) wg wzoru - załącznik nr 3 - pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych w trakcie przyjmowania dostaw przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych oraz przez Wojskowe Służby Informacyjne (na załączniku nr 4) ; - oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach do jednostek wojskowych zgodnie ze składanymi zamówieniami (na zał. nr 4); - oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, osiąganie wyższych stanów gotowości bojowej), zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie całego kraju (na zał. nr 4); - w przypadku realizacji dostaw przez Podwykonawców, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie w formie oświadczenia (załącznik nr 5) nazwy i adresy Podwykonawców oraz przedstawił wystawione dla nich dokumenty - oświadczenie, w przypadku wykonawcy będącego rolnikiem ryczałtowym, że jest rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r., Nr 54, poz. 535 z późn.zm) - (załącznik nr 6) - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna,konsorcjum);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl. Opłata: 7,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata za SIWZ wynosi 7.60 zł przy odbiorze w siedzibie zamawiającego ( kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 -13.00) lub za zaliczeniem pocztowym w wysokości 7,60 zł + koszt przesyłki 14,10 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58bud.13 pok.213.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: warzywa świeże. 1) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 147 659,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: warzywa świeże. 1) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa bez VAT wynosi: 89 182,50 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: warzywa przetworzone. 1) Krótki opis: dostawa ogórków małosolnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa bez VAT wynosi: 5 850,00. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: owoce świeże. 1) Krótki opis: dostawa owoców świeżych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21. 3) Wielkość lub zakres: całkowita szacunkowa wartość bez VAT wynosi: 38 450,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: owoce świeże. 1) Krótki opis: dostaw owoców świeżych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21. 3) Wielkość lub zakres: całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi:5 370,00. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.