eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont konserwatorski elewacji frontowych kamienicy przy ulicy Grodzkiej 26 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Kraków: Remont konserwatorski elewacji frontowych kamienicy przy ulicy Grodzkiej 26 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 242284 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jerzy Bobilewicz Zarządca Nieruchomości przy ul. Grodzkiej 26 w Krakowie , Grodzka 26/5, 31-044 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4155858, faks 022 415 55 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nizn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski elewacji frontowych kamienicy przy ulicy Grodzkiej 26 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in. : wykonanie badań i dokumentacji konserwatorskiej konserwację i malowanie tynków konserwację attyki, gzymsów nad i podokiennych, obramień otworów okiennych, detali architektonicznych i elementów sztukatorskich czyszczenie i wymianę zniszczonej części okładziny cokołów, pilastrów i ścian konserwację kamiennych elementów elewacji wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich montaż zabezpieczeń przeciw ptakom Szczegółowy opis prac zawiera przedmiar oraz dokumentacja fotograficzna i rysunki, stanowiące załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 15 000 zł ( piętnaście tysięcy złotych )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 1. Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.Pod względem potencjału kadrowego wykonawca musi wykazać, że: - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia konserwatorskie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579 ) udokumentuje co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych - osoba prowadząca prace konserwatorskie, restauratorskie i badania konserwatorskie posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków - zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579 ) 2.Pod względem wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, że : - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : a) co najmniej 5 robót na obiektach zabytkowych, każda o wartości minimum 200 000 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia b) co najmniej 1 zadanie w zakresie konserwacji kamienia lub kamiennego elementu architektonicznego o wartości minimum 80 000 zł 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), potwierdzające ich spełnienie, wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ 2 kosztorys ofertowy uproszczony zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację oraz opis przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ) 3 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dla kierownika budowy do wykazu należy dołączyć : - uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia konserwatorskie lub dokument potwierdzający odbycie 2 letniej praktyki zawodowej przy zabytkach nieruchomych Dla prowadzącego prace konserwatorskie do wykazu należy dołączyć : - dyplom wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków - dokument potwierdzający co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków 4 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (Załącznik nr 5 do SIWZ), zawierający : - co najmniej 5 robót na obiektach zabytkowych, każda o wartości minimum 200 000 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej 1 zadanie w zakresie konserwacji kamienia lub kamiennego elementu architektonicznego o wartości minimum 80 000 zł 5 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 zł 6 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nizn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, 31-226 Kraków, ul. Vetulaniego 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 31-226 Kraków, ul. Vetulaniego 5, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.