eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Rozbudowa obiektów gminnego kompleksu oświatowego w Czerminie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Czermin: Rozbudowa obiektów gminnego kompleksu oświatowego w Czerminie
Numer ogłoszenia: 242272 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czermin , 39-304 Czermin, woj. podkarpackie, tel. 017 7741922, faks 017 7741921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa obiektów gminnego kompleksu oświatowego w Czerminie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i nadbudowa budynków szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z rozbudową i przebudowa instalacji oraz umożliwienie dostępu dla niepełnosprawnych (2 podjazdy ) w skład której wchodzą ; - roboty przygotowawcze - roboty związane z urządzaniem zaplecza budowy i placu (ogrodzenie, oświetlenie oznakowanie placu budowy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne dla pracowników , rozmieszczenie sprzętu, utwardzenie wjazdu, urządzenie miejsc składowania materiałów budowlanych wraz z oznaczeniem stref ochronnych wynikających z odrębnych przepisów. - roboty ziemne - wykopy pod budynki fundamentowe - stan - zero - roboty wyburzeniowe i zamurowania (szachty, otwory pod drzwi, zamurowania okien) - wykonanie stanu surowego rozbudowy i nadbudowy )ścian konstrukcyjnych i działowych, stropów - roboty montażowe dachu - roboty wykończeniowe wewnątrz budynku i elewacje budynków - wykonanie instalacji wewnętrznych (sanitarne i elektryczne) - zagospodarowanie działek po zakończeniu budowy - roboty porządkowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego BS o/Czermin 55 9183 1028 2005 5000 5063 0002 - kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty . Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek przed upływem terminu składania ofert podanego w specyfikacji. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w pkt 2,3,4,5 oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Czerminie pokój nr 10, natomiast kopie załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji zamawiający wymaga aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Poręczyciela (Gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46.ust.5 ustawy PZP . Jednocześnie zamawiający wymaga aby okres ważności poręczenia (gwarancji) nie był krótszy niż okres związania z ofertą. Wadium dla Konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia . Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wspólnie spełniać warunki określone w pkt 7 ppkt.2-3, natomiast każdy z uczestników konsorcjum -wspólników spółki cywilnej musi spełniać warunki takie jak Wykonawca składający ofertę indywidualną w zakresie wynikającym z pkt 7 ppkt 1 i 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór w poszczególnych branżach (branże niezbędne do wykonania zamówienia) wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, wg załącznika nr 3 i) doświadczenie zawodowe Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej o wartości brutto co najmniej 1 500 000,00zł każda ) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające ,że roboty budowlane zostały wykonane należycie.(referencje) wg załącznika nr 4 j) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 1 500 000,00zł k) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości min 1000 000,00zł lub zdolność kredytową na w/w kwotę wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ł) kserokopię dowodu wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ug_czermin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w formie pisemnej można otrzymać w Urzędzie Gminy w Czerminie, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 ÷ 16.00 cena tej specyfikacji wynosi 61 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czerminie 39-304 Czermin sekretariat Urzędu - pok. Nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.