eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa mebli biurowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Olsztyn: Dostawa mebli biurowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Numer ogłoszenia: 242260 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby jednostek terenowych Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, z podziałem na 12 zadań. 2. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 3. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi próbki płyt /kolorystyka/. 4. Wszystkie meble stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 5. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie producenta oferowanych mebli. 7. Wykonawca dostarczy zmontowane meble własnym transportem na swój koszt do jednostek terenowych na adres podany przy poszczególnym zadaniu. 8. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty montażu, załadunku, transportu oraz rozładunku z wniesieniem do miejsca przeznaczenia. 9. Odbiór ilościowy realizowany będzie w dniu dostawy przez upoważnionych w każdym zadaniu przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy we wskazanych w poszczególnych zadaniach miejscach. 10. Jeżeli zostanie stwierdzone, że towar jest uszkodzony lub też niezgodny z zamówieniem, winien zostać w ciągu 48 godzin wymieniony przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 11. Odbiór zostanie zakończony podpisaniem protokołu końcowego przez obie strony. 12. Okres gwarancji winien wynosić na dostarczone nowe meble minimum: 12 miesięcy - od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunki określone w pkt 1. a) oraz d) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - warunki określone w pkt 1. b) i c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn za opłatą: - 7zł w przyp odbioru SIWZ w siedzibie Zamaw; - 14zł w przyp przesłania SIWZ pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji, Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji, Sekretariat blok nr 27, ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli do Posterunku Policji we Fromborku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Posterunku Policji we Fromborku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli do Posterunku Policji w Młynarach oraz Posterunku Policji w Godkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Posterunku Policji w Młynarach oraz Posterunku Policji w Godkowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli do Posterunku Policji w Gronowie Elbląskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Posterunku Policji w Gronowie Elbląskim. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Ełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Ełku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Giżycku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Giżycku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Olecku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komendy Powiatowej Policji w Olecku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa mebli do Komisariatu Policji w Barczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komisariatu Policji w Barczewie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa mebli do Komisariatu Policji w Biskupcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Komisariatu Policji w Biskupcu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa mebli do Posterunku Policji w Jonkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Posterunku Policji w Jonkowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.