eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Zakup i dostawa soli drogowej



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Nowy Dwór Mazowiecki: Zakup i dostawa soli drogowej
Numer ogłoszenia: 24225 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 347, 349, faks 022 7752532.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa soli drogowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 340 ton soli drogowej luzem o parametrach zgodnych z normą PN-86/C-84081/02 do magazynu mieszczącego się w Miejskim Zakładzie Oczyszczania w Nowym dworze Mazowieckim przy ul. Przytorowej 7. Dostawy będą sie odbywały samochodami samowyładowczymi dostawcy. Realizacja dostaw będzie się odbywała sukcesywnie w terminie jednego miesiaca od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AurePio sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66300,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z powodu obfitych opadów śniegu tej zimy, największymi od kilku lat, zużycie soli drogowej na potrzeby utrzymania zimowego dróg miejskich przekroczyło zakładane zużycie. Pomimo posiadanych znacznych zapasów soli drogowej z zeszłego roku, zakupiona ilość soli drogowej okazała się niewystarczająca na usunięcie skutków panującej zimy. W roku 2009 zużyto jej około 550 ton, podczas gdy tylko w styczniu 2010 roku zostało zużyte około 442 tony soli. W obecnej chwili ilość soli drogowej przy utrzymujących się obfitych opadach śniegu wystarczy tylko na 3-4 dni utrzymania dróg w Nowym Dworze Mazowieckim na odpowiednim standardzie zapewniającym bezpieczeństwo ruchu drogowego, przejezdność oraz likwidację śliskości na jezdniach. W związku z dużymi i ciągłymi opadami śniegu, prognozami pogody oraz dużym zużyciem soli drogowej, konieczne jest natychmiastowe dokonanie zakupu soli drogowej. Nie pozwala to na przeprowadzenie zamówienia publicznego z zachowaniem terminów określonych w innych trybach udzielenia zamówienia publicznego, gdyż przygotowanie postępowania przetargowego trwało by około jednego miesiąca. Przez ten czas, w wyniku braku materiałów do utrzymania zimowego dróg, nie udałoby się zachować odpowiednich standardów utrzymania dróg. Ponadto brak posypywania dróg spowodowałby obniżenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, zwiększył ryzyko stłuczek i wypadków. Przy utrzymujących się podobnych warunkach atmosferycznych Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na sól drogową w ilości 340 ton i ze względu na wyjątkową sytuację konieczny jest jej natychmiastowy zakup, na co Zamawiający posiada wystarczające środki finansowe. Reasumując należy stwierdzić, że ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.. Opisany powyżej stan faktyczny wyczerpuje przesłanki, określone w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy, do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.