Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Kotuń: Świadczenie usługi szkoleniowej dla beneficjentów projektu
Lepsze wykształcenie -nadzieją na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 242230 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Siedlecka 56 C, 08-130 Kotuń, woj. mazowieckie, tel. 25 6414363, faks 25 6414363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotun.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi szkoleniowej dla beneficjentów projektu Lepsze wykształcenie -nadzieją na lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkoleń dla 13 osób w ramach projektu systemowego Lepsze wykształcenie - nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej. Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże doświadczenie w realizacji szkoleń o tematyce tożsamej z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert ( a jeśli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie)Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta wykonawcy 2. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (oryginał lub poświadczona zgodnie z zasadą reprezentacji - za zgodność z oryginałem kopia) lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie - za zgodność z oryginałem kopia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, tj.: kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy: -zmiany harmonogramu, -sposobu oraz terminów rozliczeń oraz terminów płatności, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy, -wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, -wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, -będącym następstwem działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu
ul. Siedlecka 56c 08-130 Kotuń pok.nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu ul. Siedlecka 56c 08-130 Kotuń pok.nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej. Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs operatora koparko-ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program przygotowany przez Wykonawcę i obejmować co najmniej następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 170 godzin lekcyjnych 2.Przewidywana liczba osób - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs operatora wózka widłowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program przygotowany przez Wykonawcę i obejmować co najmniej następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 65 godzin lekcyjnych 2.Przewidywana liczba osób - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs sprzedawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program przygotowany przez Wykonawcę i obejmować co najmniej następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 100 godzin lekcyjnych 2.Przewidywana liczba osób - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kurs kucharza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program przygotowany przez Wykonawcę i obejmować co najmniej następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 100 godzin lekcyjnych 2.Przewidywana liczba osób - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs komputerowy II stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program przygotowany przez Wykonawcę i obejmować co najmniej co najmniej następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 70 godzin lekcyjnych 2.Przewidywana liczba osób - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs opiekun osób starszych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program przygotowany przez Wykonawcę i obejmować co najmniej następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 100 godzin lekcyjnych 2.Przewidywana liczba osób - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kurs fitness.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program przygotowany przez Wykonawcę i obejmować co najmniej następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 100 godzin lekcyjnych 2.Przewidywana liczba osób - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
INNE PRZETARGI KOTUŃ
- Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
- Przebudowa drogi gminnej nr 360303W w m-ści Łączka nr geod. 703/2 gm. Kotuń
więcej: przetargi KOTUŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby AOTMiT
- Usługi szkoleniowe dot. projektu szkoleniowego dla pracowników MON i żołnierzy pełniących służbę w komórkach organizacyjnych MON- realizacja zadania polegającego na przeprowadzeniu szkoleń - II części
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola nr 2 w Andrychowie
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo. Znak sprawy: IA1.283.27.2024.MK
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.