eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I ANALIZATORA MOCZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24216

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Płock: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I ANALIZATORA MOCZU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., do kontaktów: Ewa Murawska - Inspektor Sekcja Organizacji i Nadzoru - w zakresie SIWZ, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102, e-mail: zamowienia_plozoz@plocman.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpzoz-plock.bip.org.pl, www.ipzp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Iwona Olkowicz - Kierownik Zakłądu Diagnostyki Laboratoryjnej - w zakresie przedmiotu zamówienia, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 51 72, fax 024 364 51 02, e-mail: zamowienia_plozoz@plocman.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I ANALIZATORA MOCZU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Zamawiającego, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I ANALIZATORA MOCZU. Wymagany rok produkcji analizatora do immunochemii - nie starszy niż 2004r. Wymagany rok produkcji analizatora moczu - 2007r. Wykaz rodzaju oznaczeń oraz szacunkowe ilości przewidywane do wykonania w okresie 24 miesięcy: Nazwa Ilość oznaczeń w okresie 24 miesięcy szacunkowo TSH 14 400 fT4 2 600 fT3 1 400 LH 280 FSH 360 Estradiol 360 Prolaktyna 1 040 Progesteron 500 Beta HCG 2 000 Troponina T 1 800 CEA 1 340 PSA 2 000 f PSA 200 CA 125 1 080 IgE 1 000 HBS Ag 1 740 HIV /a-gen i p-ciało/ 900 Toxo IgG 2 000 Toxo IgM 2 000 10 parametrowe paski do moczu 52 000 Bloczki z kodami kreskowymi 200 Karty skierowań 110 000 Zamawiający zastrzega, iż ilość odczynników dla poszczególnych rodzajów badań mogą ulec zmniejszeniu w okresie realizacji zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą również: a.dzierżawa analizatora do immunochemii i analizatora moczu przez okres 24 miesięcy licząc od dnia przekazania analizatora, b.przeszkolenie personelu Zamawiającego związane z obsługą analizatora. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: analizator immunologiczny i analizator moczu wraz z oprogramowaniem łączącym te analizatory z innymi analizatorami będącymi na wyposażeniu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty. kompatybilność odczynników, kalibratorów i materiałów zużywalnych z analizatorem, przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896) lub certyfikaty jakości CE, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi i konserwacji analizatorów, a także wykonania testów w języku polskim, termin ważności dla odczynników to minimum 12 miesięcy od dnia dostawy; b.dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin instalacji analizatorów to maksymalnie 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, termin dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, kodów i kart skierowań do czytnika OMR - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od dnia przekazania aparatu do immunochemii i analizy moczu, w ciągu max 7 dni od dnia złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień na \cito\ w ciągu max 24 godzin. okres dzierżawy analizatora to 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego; c.inne: nie podwyższanie cen jednostkowych netto odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, kodów i kart skierowań do czytnika OMR przez cały okres obowiązywania umowy oraz stałość rat czynszu dzierżawnego za analizator przez cały okres obowiązywania umowy. Miesięczny czynsz netto za: analizator do immunochemii nie może być wyższy niż 150zł (netto) analizator moczu nie może być wyższy niż 100zł (netto) w związku z podłączeniem analizatora do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, w przypadku gdy konieczne będzie dostosowanie analizatorów koszty dostosowania poniesie Wykonawca, wraz z dostawą i instalacją analizatora Wykonawca ma obowiązek dostarczyć protokół zdawczo-odbiorczy wraz z wartością analizatora, Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny. Wymagany czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię - do 24 godz. od momentu jej zgłoszenia. kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatora winna obejmować wszelkie koszty związane z ich instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem do eksploatacji. Dostawy winny być realizowane na koszt i transportem Wykonawcy do Magazynu Zamawiającego. Zamówienie traktowane jest jako całość. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Do oferty należy załączyć również: 1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ - 4a) \Parametry graniczne analizatora do immunochemii\, 4b) \Parametry graniczne analizatora moczu\. 3.Informację o autoryzowanym przez producenta sprzętu serwisie, który będzie zapewniał bezpłatne naprawy gwarancyjne dostarczonego sprzętu - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 5.Dokumenty potwierdzające zgłoszenie oferowanego urządzenia, odczynników, kalibratorów i materiałów zużywalnych do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896) lub certyfikaty jakości CE dla oferowanego urządzenia i odczynników. 6.W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań, podopisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1 - 3 oraz pkt II 4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt I. 2 - 3 oraz pkt II 5 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.58 - Analizatory testów immunologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I ANALIZATORA MOCZU: Wykaz rodzaju oznaczeń oraz szacunkowe ilości przewidywane do wykonania w okresie 24 miesięcy: Nazwa Ilość oznaczeń w okresie 24 miesięcy szacunkowo TSH 14 400 fT4 2 600 fT3 1 400 LH 280 FSH 360 Estradiol 360 Prolaktyna 1 040 Progesteron 500 Beta HCG 2 000 Troponina T 1 800 CEA 1 340 PSA 2 000 f PSA 200 CA 125 1 080 IgE 1 000 HBS Ag 1 740 HIV /a-gen i p-ciało/ 900 Toxo IgG 2 000 Toxo IgM 2 000 10 parametrowe paski do moczu 52 000 Bloczki z kodami kreskowymi 200 Karty skierowań 110 000 Zamawiający zastrzega, iż ilość odczynników dla poszczególnych rodzajów badań mogą ulec zmniejszeniu w okresie realizacji zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą również: a.dzierżawa analizatora do immunochemii i analizatora moczu przez okres 24 miesięcy licząc od dnia przekazania analizatora, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za przedmiot zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a.warunek określony w pkt 1) spełnia każdy z Wykonawców, b.warunek określony w pkt 2) spełnia każdy z Wykonawców, c.warunek określony w pkt 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d.warunek określony w pkt 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia/ nie spełnia-, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IDo oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Do oferty należy załączyć również: 1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ - 4a) \Parametry graniczne analizatora do immunochemii\, 4b) \Parametry graniczne analizatora moczu\. 3.Informację o autoryzowanym przez producenta sprzętu serwisie, który będzie zapewniał bezpłatne naprawy gwarancyjne dostarczonego sprzętu - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 5.Dokumenty potwierdzające zgłoszenie oferowanego urządzenia, odczynników, kalibratorów i materiałów zużywalnych do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896) lub certyfikaty jakości CE dla oferowanego urządzenia i odczynników. 6.W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań, podopisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1 - 3 oraz pkt II 4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt I. 2 - 3 oraz pkt II 5 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 10:00, Otwarcie ofert nastąpi: w siedzibie Zamawiającego: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Wieża Ariańska, ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.