eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica objętego nadzorem autorskim producenta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Bełchatów: Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica objętego nadzorem autorskim producenta
Numer ogłoszenia: 242165 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica objętego nadzorem autorskim producenta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica objętego nadzorem autorskim producenta, zainstalowanego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ABG S.A. zawierające następujące moduły: 1) Oprogramowanie objęte nadzorem autorskim: - moduł ruch chorych - licencja na nieograniczoną ilość użytkowników - moduł apteka szpitalna - licencja dla 3 użytkowników - moduł dializy - licencja dla 4 użytkowników - moduł miniInfoMedica - licencja dla 13 użytkowników - moduł kadry - licencja dla 6 użytkowników - moduł płace - licencja dla 6 użytkowników 2) Serwis zainstalowanego oprogramowania odbywać się będzie w następujących jednostkach organizacyjnych Szpitala: - moduł ruch chorych (izba przyjęć, szpitalny oddział ratunkowy) - moduł ruch chorych (kancelaria wypisów) - moduł ruch chorych (statystyka) - moduł apteka szpitala (apteka) - moduł dializy (oddział) - moduł miniInfoMedica (rejestracja, statystyka, sekcja rozliczeń usług medycznych) - moduł kadry (dział/sekcja kadr) - moduł płace (dział/sekcja płac) 3. Zobowiązania Wykonawcy: 1) W ramach usług serwisu Wykonawca ma zapewnić: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania objętego niniejszą umową; b) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Zgłoszenie awarii przyjmowane jest na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do umowy; c) weryfikacja integralności baz danych; d) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeb Zamawiającego; e) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; f) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; g) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. 2) Serwis będzie świadczony zdalnie, za pomocą łączy. W przypadku braku możliwości wykonania usług serwisowych tą drogą, będą one realizowane w siedzibą Zamawiającego, po dokładnej analizie każdego zgłoszenia. 3) W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych umową. 4) Świadczenie usług serwisowych odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenie wynosi 24 godziny. Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego odbywać się będą w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. 5) Instalowanie nowych wersji oprogramowania odbywa się w dni i godziny ustalone przez Zamawiającego od godziny 14:30. 4. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, więc nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami/. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy) 3) Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i osoby zdolne do wykonania zamówienia tzn. dysponuje: a) osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowania bazą danych - minimum Oracle 10g; b) osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSA), c) osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ABG S.A.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia / nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz zrealizowanych co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy odpowiadające swoim rodzajem oferowanemu przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokoły odbioru); 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób z podaniem ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem odpowiednich certyfikatów: - w zakresie administrowania bazą danych - minimum Oracle 10g; - w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSA), - w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ABG S.A.) 5. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1) SIWZ, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w Sekcji zamówień publicznych (pok. nr 92),.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.