eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa weterynaryjnego analizatora hematologicznego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu- RAP.272.111.2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Wrocław: Dostawa weterynaryjnego analizatora hematologicznego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu- RAP.272.111.2014
Numer ogłoszenia: 242153 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219831 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa weterynaryjnego analizatora hematologicznego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu- RAP.272.111.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa weterynaryjnego analizatora hematologicznego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot zamówienia winien być nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta zdatny do użytku przez okres 36 miesięcy od daty dostawy produktu do Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy bezpośrednio do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu według bieżących potrzeb Zamawiającego. a) wymagany przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi:36 miesięcy od daty dostawy i uruchomienia sprzętu w jednostce Zamawiającego, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze przedmiotu umowy, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego b) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas reakcji na zgłoszenie usterki - do 2 dni od dnia zgłoszenia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy Zamawiającego, d) czas naprawy - do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną, e) w przypadku trzech napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, g) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy, 2) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, 3) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 6 do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORIBA ABX Sp. z o.o., Wał Miedzeszyński 59B, 03-994 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27667,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31365,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31365,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31365,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.