eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Ochrona budynków administracyjno-biurowych ANR OT w Gdańsku - położonych w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Pruszcz Gdański: Ochrona budynków administracyjno-biurowych ANR OT w Gdańsku - położonych w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku
Numer ogłoszenia: 242149 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynków administracyjno-biurowych ANR OT w Gdańsku - położonych w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia poprzez dozór całodobowy, doraźny oraz monitoring mienia z interwencją grup patrolowych obiektów Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku oraz przynależnego terenu - położonych w: Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku. W przypadku obiektu w Słupsku przedmiot zamówienia obejmuje także oraz odśnieżanie terenu w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projektach umów stanowiących załączniki nr 6, nr 7 i nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz właściwymi przepisami wykonawczymi. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. 4. Zamawiający zaleca, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, dokonali wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, w celu zapoznania się ze specyfiką nieruchomości oraz rodzajem lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie wykonawca. 5. Dla zadania nr 1 i zadania nr 6 - zamawiający zapewni pracownikom ochrony pomieszczenia z dostępem do energii elektrycznej, ogrzewania i sanitariatów. 6. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części w następujący sposób: Część I - Zadanie Nr 1 obejmuje całodobową ochronę fizyczną osób i mienia w obiekcie położonym w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Powstańców Warszawy 28 (biura ANR OT w Gdańsku oraz CSA) wraz z przyległym terenem m.in. zieleni, parkingów oraz garażu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Część II - Zadanie Nr 2 obejmuje całodobową ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem - mieszczącego się w Bytowie, przy ul. Zakładowej 4. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Część III - Zadanie Nr 3 obejmuje całodobową ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem - mieszczącego się w Przechlewie, przy Os. Juźkowa 1. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Część IV - Zadanie Nr 4 obejmuje całodobową ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem - mieszczącego się w Malborku, przy ul. Wołyńskiej 19. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Część V - Zadanie Nr 5 obejmuje całodobową ochronę mienia - dwóch obiektów wraz z przynależnym terenem oraz garażu - mieszczących się w Skarszewach, przy ul. Starogardzkiej 11. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Część VI - Zadanie Nr 6 obejmuje bezpośrednią ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem, m.in. zieleni, parkingów oraz garaży - mieszczącego się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44, a także usługa odśnieżania w okresie zimowym. Ochrona realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 8.00 dnia następnego, a w dni wolne od pracy tzn. soboty, niedziele i święta - całodobowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, ze posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 t.j. z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunki, zamawiający uzna je za spełnione

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie przez okres ciągły co najmniej 12 miesięcy co najmniej jedną usługę ochrony obiektu i znajdującego się w nich mienia. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunki, zamawiający uzna je za spełnione

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dla zadania nr 1 i zadania nr 6 - zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) dla zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4 i zadania nr 5 - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, posiadającymi ważną licencję pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia zgodną z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. z 1998 r., Nr 78, poz. 511). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunki, zamawiający uzna je za spełnione

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany stawki VAT, pod warunkiem że zmiana zacznie obowiązywać w trakcie trwania umowy. Strona zgłaszająca konieczność wprowadzenia zmian w umowie złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy i we wniosku o zmianę postanowień umowy szczegółowo uzasadni konieczność wprowadzenia takiej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zadanie Nr 1 obejmuje całodobową ochronę fizyczną osób i mienia w obiekcie położonym w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Powstańców Warszawy 28 (biura ANR OT w Gdańsku oraz CSA) wraz z przyległym terenem m.in. zieleni, parkingów oraz garażu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Zadanie Nr 2 obejmuje całodobową ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem - mieszczącego się w Bytowie, przy ul. Zakładowej 4. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Zadanie Nr 3 obejmuje całodobową ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem - mieszczącego się w Przechlewie, przy Os. Juźkowa 1. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Zadanie Nr 4 obejmuje całodobową ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem - mieszczącego się w Malborku, przy ul. Wołyńskiej 19. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Zadanie Nr 5 obejmuje całodobową ochronę mienia - dwóch obiektów wraz z przynależnym terenem oraz garażu - mieszczących się w Skarszewach, przy ul. Starogardzkiej 11. Ochrona polegać będzie na 24 godzinnym monitorowaniu systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podjęciu działań przez grupę interwencyjną w razie alarmu. Ochrona powinna być realizowana w sposób stały - całodobowo w dni pracujące, soboty, niedziele i święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Zadanie Nr 6 obejmuje bezpośrednią ochronę mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem, m.in. zieleni, parkingów oraz garaży - mieszczącego się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44, a także usługa odśnieżania w okresie zimowym. Ochrona realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 8.00 dnia następnego, a w dni wolne od pracy tzn. soboty, niedziele i święta - całodobowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz rodzaj dozoru został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.