eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › dostawa ziemiopłodów, warzyw i owoców nr sprawy 13/ŻYWN/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24208

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Mirosławiec: dostawa ziemiopłodów, warzyw i owoców nr sprawy 13/ŻYWN/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 3299, do kontaktów: Kamila Ziółkowska, 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505199. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.12blot.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3299, KAMILA ZIÓŁKOWSKA, JEDNOSTKA WOJSKOWA 3299, 78-651 MIROSŁAWIEC, woj. ZACHODNIOPOMORSKIE, tel. 067 2505662, fax 067 2505920, www.12blot.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ziemiopłodów, warzyw i owoców nr sprawy 13/ŻYWN/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jednostka Wojskowa 3299 78-651 Mirosławiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ PIERWSZA DOSTAWA ZIEMIOPŁODÓW 1.01121114-3 - Czarna rzepa kg 150 2.01112100-6 - Ziemniaki kg 20000 3.01121112-9 - Marchew kg 2000 4.01121113-6 - Cebula kg 1200 5.01121000-1 - Por kg 400 6.01121100-2 - Pietruszka kg 300 7.01121100-2 - Seler kg 400 8.01121100-2 - Biała rzodkiew kg 200 9.01121410-8 - Kapusta świeża kg 4000 10.01121111-2 - Buraki ćwikłowe kg 1400 CZĘŚĆ DRUGA DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW 1.01131110-8 - Arbuz kg 400 2.01131111-5 - Banan kg 1000 3.01121111-2 - Botwina kg 100 4.01121430-4 - Brokuł kg 12 5.01121440-7 - Brukselka kg 100 6.01131332-0 - Brzoskwinia kg 1000 7.01131210-9 - Cytryna kg 150 8.01131310-0 - Czarna jagoda kg 15 9.01131300-7 - Czereśnia kg 150 10.01121000-1 - Czosnek świeży kg 30 11.01121212-0 - Fasolka szparagowa kg 500 12.01131322-7 - Gruszka kg 750 13.01131321-0 - Jabłko kg 4000 14.01121420-1 - Kalafior kg 500 15.01121410-8 - Kapusta czerwona kg 600 16.01121410-8 - Kapusta kiszona kg 1500 17.01121410-8 - Kapusta pekińska kg 500 18.01131118-4 - Kiwi kg 250 19.01121000-1 - Koper natka kg 140 20.01131240-8 - Mandarynka kg 1000 21.01131110-8 - Nektarynka kg 700 22.01121270-4 - Ogórek kiszony kg 1000 23.01121270-4 - Ogórek małosolny kg 400 24.01121270-4 - Ogórek świeży kg 2150 25.01121230-2 - Papryka kg 250 26.01121260-1 - Pieczarka świeża kg 400 27.01121000-1 - Pietruszka natka kg 50 28.01131220-2 - Pomarańcza kg 1000 29.01121240-5 - Pomidor kg 2250 30.01121100-2 - Rzodkiewka kg 20 31.01121310-7 - Sałata kg 200 32.01121100-2 - Szczypior kg 150 33.01131334-4 - Śliwka kg 400 34.01131313-1 - Truskawka kg 500 35.01131340-9 - Winogrono kg 60 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Formularz ofertowy Formularz cenowy Upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania firmy podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.12.11.14 - 01.12.11.14 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.13.11.11 - 01.13.11.11 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60000 EURO PONIŻEJ 137000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu czyli: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Dokumenty zgłoszenia Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę zamawiającego dotycząca podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi; -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12blot.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 08:30, JEDNOSTKA WOJSKOWA 3299 W MIROSŁAWCU KANCELARIA JAWNA (POK. NR 30)BUDYNEK NR 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: DOSTAWA ZIEMIOPŁODÓW. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI 1 JEST DOSTAWA ZIEMIOPŁODÓW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00, 01.12.11.12. 3) Wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60000 EURO - PONIŻEJ 137000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI 2 JEST DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.40, 01.13.13.21, 01.12.12.70. 3) Wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60000 EURO - PONIŻEJ 137000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.