eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › 1. Wykonania szybu dla platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych , metodą tradycyjną. 2. Dostawa i montaż platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Tczew: 1. Wykonania szybu dla platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych , metodą tradycyjną. 2. Dostawa i montaż platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 242017 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Intergracyjnymi , ul. M. Konopnickiej 11, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5311707, fax. 058 5311707 wew. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykonania szybu dla platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych , metodą tradycyjną. 2. Dostawa i montaż platformy do transportu pionowego osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie szybu windowego oraz montaż platformy dla osób niepełnosprawnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Wykonawca powinien zapoznać się szczegółowo ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 5.2. Każdy Wykonawca ma prawo do złożenia tylko jednej oferty. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę (lub w którego kopercie będzie się znajdowała więcej niż jedna oferta) zostanie wykluczony z postępowania poprzez unieważnienie jego oferty. 5.3. Złożenie przez Wykonawcę oferty o wymaganiach innych niż podano w warunkach określonych w SIWZ lub złożenie oferty alternatywnej zarówno co do zakresu jak i alternatywnej cenowo spowoduje wykluczenie oferty z postępowania. 5.4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z uzyskaniem wszystkich koniecznych informacji, prawidłowym sporządzeniem i złożeniem oferty oraz uczestniczeniem w dalszej części postępowania, aż do jego zakończenia. 5.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się tylko ci Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.6. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia. 5.6a. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Warunkiem uznania złożonej oferty - sporządzonej przez wspólnie występujące podmioty - za ważną i nie odrzuconą jest: - Ustanowienie pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu - Złożenie wszystkich oświadczeń i dokumentów wymaganych w treści niniejszej siwz przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę - Złożenie w ofercie oryginału umowy zawartej pomiędzy wszystkimi Stronami, z treści której wynika : - solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia - całkowita odpowiedzialność indywidualna każdej ze stron w przypadku gdy inne podmioty wymienione w umowie nie mogą w sensie prawnym lub finansowym (lub każdym innym) odpowiadać za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5.7. W przypadku stwierdzenia, ze złożona oferta jest niekompletna lub zawiera błedy, Zamawiający wezwie oferenta do uzupełnienia oferty lub poprawienia błędow. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub poprawnie treści oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. W przypadku nie poprawienia lub nie uzupełnienia oferty,w wyznaczonym terminie, Oferta zostanie odrzucona z postępowania. 5.7a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień , w zakresie treści złożonej oferty. 5.8. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest zastrzec sobie pisemnie (w treści złożonej oferty - na oddzielnej stronie) tajemnice informacji przez niego podanych, które są tajemnicą przedsiębiorstwa i które jednocześnie są objęte przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku gdy Wykonawca nie dokona w/w zastrzeżenia Zamawiający uznawał będzie, że wszystkie informacje mogą być udostępnione stronom uczestniczącym w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca zastrzeże objęcie tajemnicą innych informacji niż wymienione w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Zamawiający zachowa w tajemnicy tylko te dane, które są objęte przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 5.9. Dokumenty i oświadczenia, stanowiące załączniki, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić bez jakiejkolwiek zmiany ich treści. W celu sporządzenia oferty bardziej przejrzystej i czytelnej dopuszcza się wykonanie własnych druków przez Wykonawców, pod warunkiem zachowania identycznej treści i układu graficznego. Wszelkie zmiany dokonane bez pisemnego pozwolenia będą traktowane jako odstępstwa od warunków wymaganych przez Zamawiającego i będą skutkowały unieważnieniem oferty. 5.10. Wszystkie materiały informacyjne, dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia, formularze cenowe, itp. sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumaczy przysięgłych. 5.11. Wymagane jest aby przedłożone dokumenty miały odpowiednią czytelność i były aktualne. 5.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia wiarygodności załączonych do oferty zaświadczeń, oświadczeń, kserokopii, itp. Wykonawca zobowiązuje się, pod rygorem odrzucenia oferty, do dostarczenia na każde wezwanie, (oraz na swój koszt) w czasie nie dłuższym niż czas wyznaczony przez Zamawiającego (licząc od godziny telefonicznego lub faxowego powiadomienia) oryginałów dokumentów, na podstawie których Wykonawca sporządził oświadczenia, zestawienia i kserokopie odpowiednich, wymaganych dokumentów. 5.13. W przypadku nie stawienia się Wykonawcy z oryginalnymi dokumentami w wyznaczonym czasie, stwierdzenia niezgodności stanu faktycznego z dokumentami przetargowymi lub w przypadku odmowy przedłożenia oryginalnych dokumentów do wglądu Zamawiającemu, Zamawiający może spowodować odrzucenie oferty, a winą obciąży Wykonawcę, wraz z wszystkimi negatywnymi konsekwencjami określonymi w umowie i w obowiązujących przepisach prawa. 5.14. Wykonawca powinien, przed sporządzeniem oferty, szczegółowo zapoznać się z treścią siwz, dokonać wizji lokalnej oraz zdobyć, poza materiałami otrzymanymi od Zamawiającego, wszystkie informacje konieczne do sporządzenia prawidłowo wycenionej i sporządzonej oferty, podpisania umowy oraz wykonania całego zakresu prac. 5.15. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do przetargu dokonać prawidłowego rozpoznania trudności i wszelkich innych negatywnych okoliczności, które mogą wpłynąć na wartość i jakość robót przyjętych przez Wykonawcę do realizacji. 5.16. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących treści siwz (wraz z załącznikami), Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się z pytaniem do Zamawiającego w czasie określonym jako termin do składania ofert. W przypadku, gdy tego nie uczyni ponosi całkowitą odpowiedzialność za nieprawidłowość sporządzonej oferty i nie może wnosić protestu z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielania pisemnej odpowiedzi na zadane pisemnie pytania, jeżeli pytanie napłynie do Zamawiającego później niż na sześć dni przed otwarciem ofert. Warunek ten dotyczy również Wykonawców, którzy pobrali dokumenty przetargowe zbyt późno i nie mogą wnieść pytań ani złożyć wniosków. 5.17. Wykonawca jest zobowiązany, pod rygorem unieważnienia złożonej oferty, do szczegółowej analizy siwz wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, błędów lub braków w dokumentach przetargowych Zamawiającego i mogących wynikać z nich wątpliwości odnośnie wszystkich spraw - zarówno formalno-prawnych jak i merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia - a dotyczących np. terminu złożenia oferty, wysokości i formy wpłaty wadium, formy i treści wymaganych dokumentów, rodzaju ich potwierdzenia itp., lub w przypadku wszystkich innych wątpliwości, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia ich, w formie pisemnej Zamawiającemu. W przypadku, gdy tego nie uczyni a jego oferta zostanie odrzucona lub unieważniona z powodu w/w błędów formalno-prawnych lub merytorycznych, jego protesty czy odwołania nie zostaną uznane i rozpatrzone przez Zamawiającego. 5.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści dokumentów składających się na siwz wraz z załącznikami przed upływem terminu do składania ofert. Wszystkie dokonane zmiany lub uzupełnienia staną się integralną częścią siwz ( wraz z załącznikami). Jeżeli Zamawiający uzna to za konieczne dokona w takim przypadku również zmiany terminu do składania ofert, poprzez jego wydłużenie. 5.20. Wszyscy Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie o dokonanych zmianach. 5.21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofertę jeżeli: 5.21a. jej treść jest niezgodna z z ustawą 5.21b.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zmówienia. 5.21c.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 5.21d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5.21e. oferta zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 5.21f. oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny których nie można poprwaić na podstawie art.88 ustawy PZP 5.21g. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 5.21h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą oferent zobowiązany jest złożyć kompleksowo i w wyznaczonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia terminie, wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, z których jednoznacznie wynika że: 6.1a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tożsamej z przedmiotem zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a) oświadczenie o stosownej treści b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny tj. okres ważności zgodny z wymaganiami okreslonymi w przepisach Prawa Zamówień Publicznych 6.1b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści b wykaz imienny pracowników fizycznych o minimalnej liczbie 5, zatrudnionych na podstawie umowy c imię i nazwisko pracownika nadzoru który będzie pełnił funkcje kierownika budowy i który - posiada aktualne uprawnienia ogólnobudowlane kserokopia - jest członkiem Izby Inżynierow Budownictwa z aktulanie opłaconymi składkami kserokopia d imię i nazwisko pracownika nadzoru który będzie pełnił funkcje kierownika dla branży elektrycznej i który - posiada aktualne uprawnienia elektryczne kserokopia - jest członkiem Izby Inżynierow El. z aktulanie opłaconymi składkami kserokopia e imię i nazwisko osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia w zakresie montażu i eksploatacji platformy kserokopia uprawnien f imię i nazwisko osoby posiadającej odpowiednie dozorowe w zakresie montażu i eksploatacji platformy kserokopia uprawnien g dokumenty potwierdzające ze oferowana platforma jest dopuszczona do stosowania na terenie Polski i sluży celom opisanym w przedmiocie zamówienia 6.1c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykaz wymaganych dokumentów: a oświadczenie o stosownej treści . b kserokopia aktualnego ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem zakresu umowy oraz odpowiedzialności wobec osób trzecich odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa łącznie na kwotę minimum 50.000 zł.. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy.W przypadku posiadania ubezpieczenia przez oferenta w walucie obcej, Zamawiający przyjmować będzie wartość ubezpieczenia według kursu NBP na dzień sporządzenia oferty 6.1d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach które są określone w treści art.24 ustawo Prawo zamówień publicznych a) oświadczenie o stosownej treści 6.1e Wyrażą zgodę na niezmienność cen oferowanych w przetargu na cały okres realizacji umowy,niezależnie od zaistnienia okoliczności subiektywnych lub obiektywnych. Wykaz wymaganych dokumentów: a) oświadczenie o stosownej treści 6.2. Ponadto, Oferent w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: 6.2a. Załączyć formularz Oferta. Oferta może zostać odrzucona m.in.w przypadku gdy nastąpi rozbieżność między deklaracją (zawartą w formularzuOferta) podpisania umowy wg wzoru stanowiącego integralną część SIWZ, a zmianami (narzuconymi lub proponowanymi bez pisemnej zgody Zamawiającego) wzoru umowy, naniesionymi przez Oferenta w innej części SIWZ. 6.2b. Załączyć kosztorys szczegółowy na roboty budowlane oraz kalkulację szczegołową na dostawę i montaż platformy w skład których kosztow wchodzi m.in.: dostawa, montaż, uruchomienie, przeszkolenie pracowników szkoły, DTR, obsluga naprawczo-konserwacyjna w okresie 24 miesięcy licząc od daty oficjalnego uruchomienia platformy. Ww dokumenty powinny posiadać dla każdej pozycji wartości netto i brutto/ 6.2c.. Dokonać analizy projektu i poinformować Zamawiającego o wszelkich ewentualnych błędach lub brakach w projekcie. 6.3. W przypadku złożenia jednej łącznej oferty przez dwa podmioty w ofercie należy złożyć dokumenty wg poniższych informacji: a dokumenty z pkt 6.1a. - dla każdego podmiotu oddzielnie b dokumenty z pkt 6.1b pozycja a, b , c, d - dla Wykonawcy budowlanego b dokumenty z pkt 6.1b pozycja a, e, f, g - dla Dostawcy i Montażysty platformy c dokumenty z pkt 6.1c pozycja a - dla każdego podmiotu oddzielnie c dokumenty z pkt 6.1c pozycja b - każdy z Wykonawców musi posiadać ubezpieczenie o wartości minimum 25.000 złotych d dokumenty z pkt 6.1d. - dla każdego podmiotu oddzielnie e dokumenty z pkt 6.1e. - dla każdego podmiotu oddzielnie oraz podać która z firmę będzie firmą wiodącą zawierającą umowę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp10tczew.webpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Marii Konopnickiej 11 83 - 110 Tczew sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Marii Konopnickiej 11 83 - 110 Tczew sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.