eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie składników umundurowania wchodzących w skład ubioru służbowego według wzoru zamieszczonego w załą



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Lublin: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie składników umundurowania wchodzących w skład ubioru służbowego według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego z dnia 26.02.2006 r. (Dz. U. 2004 Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 Nr 210, poz. 1553) oraz składników odzieży i obuwia roboczego dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych.
Numer ogłoszenia: 24199 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie, Al. Kompozytorów Polskich 8, 20-848 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7406971 do 73, fax 0-81 7406437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie składników umundurowania wchodzących w skład ubioru służbowego według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego z dnia 26.02.2006 r. (Dz. U. 2004 Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 Nr 210, poz. 1553) oraz składników odzieży i obuwia roboczego dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Ilość poszczególnych składników umundurowania, odzieży i obuwia roboczego określa tabela nr 1, 2, 3. Zadanie nr 1 Dostawa składników umundurowania inspektora transportu drogowego, wyszczególnionych w tabeli nr 1 niniejszej SIWZ odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie, że dostarczone składniki umundurowania muszą być uszyte na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego indywidualnych obmiarów inspektorów i pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych. Tabela nr 1 Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1. Spodnie z tropiku szt. 50; 2. Spodnie gabardynowe szt. 61; 3. Kurtka ¾ ocieplana uniwersalna szt. 29; 4. Bluza służbowa z tropiku szt. 33; 5. Bluza służbowa gabardynowa szt. 28; 6. Koszula służbowa typu (polo) szt. 70; 7. Koszula z długimi rękawami szt. 70; 8. Koszula z krótkimi rękawami szt. 70; 9. Krawat typu wojskowego szt. 70; 10. Sweter służbowy szt. 37; 11. Czapka służbowa gabardynowa szt. 24; 12. Czapka służbowa letnia z daszkiem (typu sportowego) szt. 26; 13. Czapka zimowa z daszkiem szt. 23; 14. Kombinezon ochronny szt. 17; 15. Rękawiczki skórzane koloru czarnego para 27; 16. Kamizelka ostrzegawcza szt. 66; 17. Pas główny koloru białego szt. 21; 18. Szalik szt. 53; 19. Pokrowiec w kolorze białym na czapkę służbową szt. 70; 20. Odznaka służbowa na koszulę, kurtkę, sweter i bluzę szt. 105; Zadanie 2 Dostawa obuwia wchodzącego w skład składników umundurowania inspektora transportu drogowego, wyszczególnionego w tabeli nr 2 niniejszej SIWZ odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w rozmiarach określonych przez Zamawiającego. Tabela nr 2 Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1. Półbuty skórzane męskie koloru czarnego para 35; 2. Trzewiki ocieplane męskie koloru czarnego para 26; Zadanie 3 Dostawa odzieży i obuwia roboczego wyszczególnionego w tabeli nr 3 niniejszej SIWZ odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego na podstawie dostarczonych do Wykonawcy przez Zamawiającego indywidualnych obmiarów pracowników. Tabela nr 3 Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1. Spodnie robocze nieocieplane szt. 2; 2. Spodnie robocze ocieplane szt. 2; 3. Podkoszulek bawełniany szt. 2; 4. Rękawice robocze drelichowe szt. 57; 5. Koszula flanelowa szt. 4; 6. Buty letnie z podeszwa antyposlizgową para 2; 7. Buty zimowe ocieplane z podeszwą antypoślizgową para 2; Zamawiający nie podaje dystynkcji i rozmiarów składników umundurowania, odzieży i obuwia roboczego przedstawionych w tabeli nr 1, 2, 3. Informacja taka będzie przekazywana sukcesywnie Wykonawcy po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Na guzikach zewnętrznych i czapkach wchodzących w skład umundurowania powinien być umieszczony wizerunek orła, zgodny z wzorem określonym w ustawie z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 7, poz. 18 z późn. zm.) Składniki umundurowania i dystynkcje muszą być zgodne ze wzorami umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz dystynkcjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. z 2004 Nr 30, poz. 258 z późn. zm.) Oferowane składniki umundurowania muszą odpowiadać wzorami i kolorystyką składnikom umundurowania dotychczas obowiązującym u Zamawiającego. Wszystkie składniki umundurowania muszą być wykonane według indywidualnych miar, stopni służbowych poszczególnych inspektorów. Kalkulacja cenowa na czapki i bluzy musi zawierać cenę otoku ze stopniem oraz ceny poszczególnych oznaczeń stopni znajdujących się na mankietach bluzy oraz orłów i guzików. Poszczególne składniki umundurowania muszą posiadać wykonane napisy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie składniki umundurowania muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. posiadają doświadczenie w realizowaniu dostaw składników umundurowania, 3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zgodnie z art. 26 ust 3 i 4 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy; d.oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 pkt 9 ustawy. UWAGA dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będącymi osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; e.oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego f.oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, g.wykaz wykonanych dostaw składników umundurowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; h.oświadczenie, że oferowane składniki umundurowania są zgodne ze wzorami umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz dystynkcjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. z 2004 Nr 30, poz. 258 z późn. zm.) i.oświadczenie, że oferowane składniki umundurowania zostaną wykonane według indywidualnych miar, stopni służbowych poszczególnych inspektorów. Kalkulacja cenowa na czapki i bluzy zawiera cenę otoku ze stopniem oraz ceny poszczególnych oznaczeń stopni znajdujących się na mankietach bluz oraz orłów i guzików oraz spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. j.oświadczenie że oferowane składniki umundurowania odpowiadają wzorami i kolorystyką składnikom umundurowania dotychczas obowiązującym u Zamawiającego oraz będą wykonane z materiałów, których próbki załączono do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drgowego w Lublinie 20 - 848 Lublin, Al. Kompozytorów Polskich 8.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drgowego w Lublinie 20 - 848 Lublin, Al. Kompozytorów Polskich 8 sekretariat pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa składników umundurowania inspektora transportu drogowego odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie, że dostarczone składniki umundurowania muszą być uszyte na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego indywidualnych obmiarów inspektorów i pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1. Spodnie z tropiku szt. 50; 2. Spodnie gabardynowe szt. 61; 3. Kurtka ¾ ocieplana uniwersalna szt. 29; 4. Bluza służbowa z tropiku szt. 33; 5. Bluza służbowa gabardynowa szt. 28; 6. Koszula służbowa typu (polo) szt. 70; 7. Koszula z długimi rękawami szt. 70; 8. Koszula z krótkimi rękawami szt. 70; 9. Krawat typu wojskowego szt. 70; 10. Sweter służbowy szt. 37; 11. Czapka służbowa gabardynowa szt. 24; 12. Czapka służbowa letnia z daszkiem (typu sportowego) szt. 26; 13. Czapka zimowa z daszkiem szt. 23; 14. Kombinezon ochronny szt. 17; 15. Rękawiczki skórzane koloru czarnego para 27; 16. Kamizelka ostrzegawcza szt. 66; 17. Pas główny koloru białego szt. 21; 18. Szalik szt. 53; 19. Pokrowiec w kolorze białym na czapkę służbową szt. 70; 20. Odznaka służbowa na koszulę, kurtkę, sweter i bluzę szt. 105;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa obuwia wchodzącego w skład składników umundurowania inspektora transportu drogowego odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w rozmiarach określonych przez Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1. Półbuty skórzane męskie koloru czarnego para 35; 2. Trzewiki ocieplane męskie koloru czarnego para 26;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia roboczego odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego na podstawie dostarczonych do Wykonawcy przez Zamawiającego indywidualnych obmiarów pracowników..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1. Spodnie robocze nieocieplane szt. 2; 2. Spodnie robocze ocieplane szt. 2; 3. Podkoszulek bawełniany szt. 2; 4. Rękawice robocze drelichowe szt. 57; 5. Koszula flanelowa szt. 4; 6. Buty letnie z podeszwa antyposlizgową para 2; 7. Buty zimowe ocieplane z podeszwą antypoślizgową para 2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.