To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Lubań: dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego na potrzeby projektu: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim
Numer ogłoszenia: 241965 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386604 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-830 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 75 6455340, faks 75 6455340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego na potrzeby projektu: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy materiałów biurowych wyszczególnionych w zestawieniu materiałów biurowych - załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Warunki dotyczące dostawy: - dostawy poszczególnych materiałów biurowych winny być realizowane stosownie do potrzeb Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną; - wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia na adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań; - przy odbiorze dostawy uczestniczyć będzie każdorazowo pracownik Wykonawcy (lub inna osoba wskazana przez wykonawcę) oraz pracownik zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności bądź niezgodności ze złożonym przez zamawiającego zapotrzebowaniem. Strony każdorazowo sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy, a jego kopię podpisaną przez pracownika wykonawcy i zamawiającego, wykonawca prześle do siedziby zamawiającego wraz z fakturą VAT za dostarczony towar; - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych materiałów biurowych do pomieszczenia wskazanego przez pracownika zamawiającego w jego siedzibie; - wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przewożonych materiałów biurowych do momentu ich odebrania przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego; - dostarczany towar winien być fabrycznie nowy, nieużywane i nieuszkodzony, posiadający fabryczne opakowania, wolne od wad technicznych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu opakowany, odpowiednio oznakowany i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwę towaru, datę produkcji; - wszystkie artykuły podatne na wysychanie (np. cienkopisy, markery, zakreślacze wkłady, tonery itp.) winny mieć co najmniej 24 miesięczny termin przydatności do użycia (licząc od dnia dostawy). W przypadku nie spełnienia powyższych warunków, dostawa uznana zostanie za niezgodną z zamówieniem. - wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projektu: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach PO KL działanie 3.5..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT Sp.z.o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122798,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107076,40
Oferta z najniższą ceną: 105885,10 / Oferta z najwyższą ceną: 108993,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Wykonanie robót budowlanych pn. Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6
- Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) - etap IV
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.