eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach i ciągach komunikacyjnych w budynkach1. Prokuratury Rejonowej w Lubinie, Lubin, ul. Wrocławska 1 2. Prokuratury Rejonowej w Głogowie,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Legnica: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach i ciągach komunikacyjnych w budynkach: 1. Prokuratury Rejonowej w Lubinie, Lubin, ul. Wrocławska 1 2. Prokuratury Rejonowej w Głogowie, Głogów, ul. Sienkiewicza 1 3. Prokuratury Rejonowej w Złotoryi, Złotoryja, al. Miła 14 4. Prokuratury Rejonowej w Jaworze, Jawor, ul. Wrocławska 26.
Numer ogłoszenia: 24195 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Legnicy , ul. Grunwaldzka 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7231140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach i ciągach komunikacyjnych w budynkach: 1. Prokuratury Rejonowej w Lubinie, Lubin, ul. Wrocławska 1 2. Prokuratury Rejonowej w Głogowie, Głogów, ul. Sienkiewicza 1 3. Prokuratury Rejonowej w Złotoryi, Złotoryja, al. Miła 14 4. Prokuratury Rejonowej w Jaworze, Jawor, ul. Wrocławska 26..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach i ciągach komunikacyjnych w budynku: a) Prokuratury Rejonowej w Lubinie, Lubin, ul. Wrocławska 1 b) Prokuratury Rejonowej w Głogowie, Głogów, ul. Sienkiewicza 1 c) Prokuratury Rejonowej w Złotoryi, Złotoryja, al. Miła 14 d) Prokuratury Rejonowej w Jaworze, Jawor, ul. Wrocławska 26.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości po 500 zł na usługę przypadającą na poszczególną prokuraturę, w formie przewidzianej w Art. 45 ust.6 Prawa o Zamówieniach Publicznych. Informacja o wniesionym wadium winna znajdować się w ofercie. Konto sum depozytowych Prokuratury Okręgowej: - NBP O/Wrocław nr 32 10101674 0041 0913 9120 0000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (koncesje, pozwolenia itp.), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze, 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny i ludzki do wykonania zamówienia tj. zatrudniają pracowników niekaranych sądownie, przeciw którym nie toczy się postępowanie karne, o pozytywnej opinii, oraz wyposażają pracowników w sprzęt i urządzenia umożliwiające wykonanie usługi. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20 tys. zł, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z nich skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1a, 1b, 1c lub 1d, 2)podpisane oświadczenie (Załącznik nr 2), 3)dokumenty lub ich poświadczone kserokopie potwierdzające brak zaległości podatkowych (US) i ubezpieczeniowych (ZUS) firmy (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4)poświadczoną kserokopię wpisu firmy do rejestru lub kserokopię rejestracji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz poświadczoną kserokopię koncesji na prowadzenie usługi w zakresie ochrony, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o osobach prawnych lub fizycznych reprezentujących oferenta (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 6)oświadczenie, że oferent zatrudni na terenie pracy zamawiającego osoby niekarane sądownie, przeciw którym nie toczy się postępowanie karne, o pozytywnej opinii, 7)wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), zamówień o podobnym charakterze wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - Załącznik nr 3, 8)wykaz sprzętu i urządzeń oraz materiałów czyszczących jakie będą zastosowane przy wykonywaniu usługi u Zamawiającego, 9) kopię polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna w siedzibie Zamawiającego - w Prokuraturze Okręgowej w Legnicy przy ul. Grunwaldzkiej 8 , pokój nr 72 - piętro III.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzib Prokuratury Okręgowej w Legnicy, ul Grunwaldzka 8, do biuro podawcze parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.