To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Sulików: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.945.107,00 zł
Numer ogłoszenia: 241940 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215352 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787613, faks 75 7756922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.945.107,00 zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt długoterminowy w wysokości 2.945.107,00 zł (dwa miliony dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy sto siedem złotych) z przeznaczeniem na: 1) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów w wysokości 2.545.107,00 zł; 2) finansowanie planowanego deficytu w wysokości 400.000,00 zł. 2. Okres kredytowania do 31.12.2020 r. 3. Kredyt udzielony w PLN. 4. Uruchomienie kredytu nastąpi w II transzach: 1) I transza - w kwocie 1.430.107,00 zł uruchomiona w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy; 2) II transza - w kwocie 1.515.000,00zł uruchomiona w dniu 01.09.2013 r. 5. Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach: 1) do 31.03.2016 r. - 147.250,00 zł 2) do 30.06.2016 r. - 147.250,00 zł 3) do 30.09.2016 r. - 147.250,00 zł 4) do 31.12.2016 r. - 147.250,00 zł 5) do 31.03.2017 r. - 147.250,00 zł 6) do 30.06.2017 r. - 147.250,00 zł 7) do 30.09.2017 r. - 147.250,00 zł 8) do 31.12.2017 r. - 147.250,00 zł 9) do 31.03.2018 r. - 147.250,00 zł 10) do 30.06.2018 r. - 147.250,00 zł 11) do 30.09.2018 r. - 147.250,00 zł 12) do 31.12.2018 r. - 147.250,00 zł 13) do 31.03.2019 r. - 147.250,00 zł 14) do 30.06.2019 r. - 147.250,00 zł 15) do 30.09.2019 r. - 147.250,00 zł 16) do 31.12.2019 r. - 147.250,00 zł 17) do 31.03.2020 r. - 147.250,00 zł 18) do 30.06.2020 r. - 147.250,00 zł 19) do 30.09.2020 r. - 147.250,00 zł 20) do 31.12.2020 r. - 147.357,00 zł 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych kosztów. 7. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Kredyt oprocentowany według zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o stałą w okresie kredytowania marżę banku ustaloną na podstawie oferty. Wysokość stawki WIBOR dla terminu 1 miesięcznego ustalana będzie w wysokości obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będzie oprocentowanie kredytu. 9. Odsetki będą naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu. 10. Spłata odsetek na koniec każdego miesiąca. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni. 11. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, spłata przesuwa się na pierwszy dzień roboczy po tej dacie. 12. Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt. 10, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy. Opisane wyżej warunki udzielenia kredytu stanowią istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego z wybranym Wykonawcą Uruchomienie kredytu nastąpi w II transzach: 1) I transza - w kwocie 1.430.107,00 zł uruchomiona w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy; 2) II transza - w kwocie 1.515.000,00zł uruchomiona w dniu 01.09.2013 r. Umowa zostanie zawarta na okres do dnia 31 grudnia 2020r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOBIERZYCACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOBIERZYCACH
- Bank Spółdzielczy w Kobierzycach, ul. Spółdzielcza 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 734811,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 628210,46
Oferta z najniższą ceną: 628210,46 / Oferta z najwyższą ceną: 719779,63
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.