eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branżyogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej w latach 2015-2017 (Zadania Nr 1 - 4)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Kobylnica: Sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej w latach 2015-2017 (Zadania Nr 1 - 4)
Numer ogłoszenia: 24193 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11295 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej w latach 2015-2017 (Zadania Nr 1 - 4).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: ogólnobudowlanej, 2) Zadanie Nr 2: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: sanitarnej, 3) Zadanie Nr 3: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: elektrycznej, 4) Zadanie Nr 4: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: drogowej. 2. W każdym Zadaniu zakres przedmiotu zamówienia obejmuje podstawowe obowiązki inspektora nadzoru określone m.in. w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.): 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania: a) robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych; b) usług remontowych z opisem technicznym, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy lub zlecenia w sprawie robót budowlanych; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) , wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych (w tym usług remontowych) - atestów i certyfikatów wraz z ich szczegółową weryfikacją; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych (w tym usług remontowych) ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, uzupełniających przed ich wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; 6) kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych (w tym usług remontowych), jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu (zgodnie z deklaracją podaną w Formularzu oferty, stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ)- fakt ten musi być każdorazowo potwierdzony przez wpis w dzienniku budowy; 7) sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na etapie jej opracowywania (zwanej w treści SIWZ sprawdzaniem dokumentacji), w tym dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych (w tym usług remontowych). 3. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w każdym z Zadań został opisany w Załączniku Nr 9 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: ogólnobudowlanej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Frankowski, Bogucin 84, 87-811 Fabianki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45698,19

  • Oferta z najniższą ceną: 45698,19 / Oferta z najwyższą ceną: 88301,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku Sp. z o. o., ul. Banacha 15, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79704,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79704,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106887,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr 3: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Development Design Sp. z o.o., Kopernika 25/2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15635,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78070,81

  • Oferta z najniższą ceną: 36088,20 / Oferta z najwyższą ceną: 78070,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie Nr 4: sprawowanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży: drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O-Projekt Katarzyna Ożarek, ul. Krótka 10, 76-248 Dębnica Kaszubska, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70823,40

  • Oferta z najniższą ceną: 70823,40 / Oferta z najwyższą ceną: 201597,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.