eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym, 2015/2016, 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Janowice Wielkie: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym, 2015/2016, 2016/2017
Numer ogłoszenia: 241928 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195466 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515124, faks 075 7515124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym, 2015/2016, 2016/2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Janowice Wielkie w sezonie zimowym, 2015/2016, 2016/2017 Kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usuwanie oblodzeń. Zamówienie polega na świadczeniu usługi zimowego utrzymania dróg o łącznej długości około 70 km na terenie Gminy Janowice Wielkie wg wskazań Zamawiającego, jak również na odśnieżaniu i posypywaniu wskazanych chodników gminnych w miejscowości Janowice Wielkie o długości: ul. Kopernika ok. 600 m (parking z lewej strony i chodnik z prawej strony oraz po obu stronach przy bud. Nr 4), ul. Wojska Polskiego ok. 450 m, ul. Kolejowa 250, ul. Świerczewskiego ok. 300 m (w tym parking przylegający do chodnika), ul. 1 Maja ok. 1600 m, ul. Sportowa ok. 260. Zamówienie podzielone jest na 4 części (rejony) 1. Rejon I Radomierz -Komarno - dokładna ilość kilometrów objętych odśnieżaniem oraz wykaz dróg stanowi załącznik nr 9. 2. Rejon II Janowice Wielkie -Mniszków-Miedzianka- dokładna ilość kilometrów objętych odśnieżaniem oraz wykaz dróg stanowi załącznik nr 10. 3. Rejon III - Janowice Wielkie - dokładna ilość kilometrów objętych odśnieżaniem oraz wykaz dróg stanowi załącznik nr 11. 4. Rejon IV- Trzcińsko - dokładna ilość kilometrów objętych odśnieżaniem oraz wykaz dróg stanowi załącznik nr 12. Czas realizacji zimowego utrzymania dróg ustala się w okresach od dnia 15 listopada 2015 r. do dnia 15 kwietnia 2017 ., przy czym sprzątanie pozimowe po ostatnim sezonie zimowym objętym umową musi być wykonane przez Wykonawcę do dnia 15 maja 2017 r. Zakres zamówienia opisanego powyżej obejmuje w szczególności: 1) posypywanie dróg i chodników siłami sprzętowymi i własnym materiałem Wykonawcy (materiałem uszarstniającym: mieszanką piaskowo-solną spełniającą standardy określone w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie stosowania materiałów do zwalczania śliskości, Dz.U.nr 230, poz.1960). W sytuacjach bardzo niskich temperatur, gdy skuteczność soli drogowej jest poważnie ograniczona dopuszcza się stosowanie materiałów nie zawierających soli. 2) niezwłoczne usuwanie oblodzeń, śniegu i błota pośniegowego. Nakazuje się zgarnianie w kierunku przeciwnym do zabudowy, niepozostawianie zgarniętego odpadu na skrzyżowaniach dróg. Jeżeli zabudowa występuje z obu stron drogi, Zamawiający wymaga usuwania śniegu na obie strony drogi, przy czym nie wymaga się usuwania naboju śnieżnego powstałego po przejeździe sprzętu na przecięciu drogi dojazdowej do posesji bądź na chodniku przy posesji, jednak z zachowaniem obowiązku odśnieżania wskazanych chodników objętych usługą odśnieżania. 3) zwalczanie śliskości na podstawie własnych informacji (natomiast w wyniku interwencji przedstawicieli zamawiającego: w ciągu 1 godziny), 4) zapewnienie ciągłej, bezpiecznej przejezdności dróg wraz z zatokami (mijankami): Zamawiający wskaże wyłonionemu wykonawcy dokładne miejsca zatok w ciągu drogi 2778D Trzcińsko-Wojanów (ok. 7 punktów w poszerzeniach drogi), 2750D Radomierz-Komarno (ok. 8 punktów), 2770D Janowice Wielkie-Mniszków (ok. 3 punktów), 2749D- górne Komarno (ok. 8 punktów), ul. Partyzantów w Janowicach Wielkich (ok. 5 punktów), droga gminna w Trzcińsku- lewa strona rzeki Bóbr od drogi 2735D do granic gminy od strony Wojanowa (ok. 5 punktów). - Niezależnie od warunków atmosferycznych (ciągłego opadu śniegu, deszczu , gołoledzi itp.) zapewnienie bezwzględnej przejezdności dróg w godz. 500 - 800 oraz 1500 - 1800 - wykaz dróg które objęte są tym obostrzeniem znajduje się w załącznikach 9,10,11,12 (kolumna bezwzględna przejezdność w godzinach 500 - 800 oraz 1500 - 1800 z adnotacja przy drodze TAK ). 5) w razie konieczności-na polecenie Zamawiającego- wywóz zgarniętego śniegu z fragmentów dróg (niedozwolone jest zgarnianie śniegu do cieków wodnych; Zamawiający wyznacza do składowania zgarniętego śniegu działkę nr 133/6 w obrębie Miedzianka. Zamawiający nie może na tym etapie postępowania określić fragmentów dróg, z których może nastąpić okresowa potrzeba wywozu zgarniętego śniegu, gdyż zależy to od wielkości opadu i jego sposobu topnienia, co może być zróżnicowane w różnych miejscach na terenie gminy objętych wykonywaniem usługi. Co do zasady, zimowe utrzymanie dróg oparte jest na innych formach likwidowania zimowych sytuacji drogowych niż wywóz śniegu, jednakże w sytuacji znaczącego opadu przewiduje się jego wywóz, co należy oceniać w kontekście obowiązków wykonawcy wynikających z opisu przedmiotu zamówienia i umowy. Zamawiający nie dopuszcza zgarniania śniegu do rowów melioracyjnych z uwagi na zagrożenie powodziowe. Zamawiający dopuszcza zgarnianie śniegu do rowów drogowych (odwadniających), jednakże w sytuacjach, gdy zgarnięty śnieg mógłby zaszkodzić bezpieczeństwu ruchu drogowego (np. ponowne zasypywanie drogi w wyniku wiatru) czy stanowi zagrożenie dla infrastruktury drogowej (np. powodowanie spękań pod nawierzchnią drogi, ryzyko zatamowania wód płynących i wylewu) wymagany jest kontakt z zamawiającym w celu konkretnej oceny sytuacji. 6) gotowość osób i sprzętu do pracy podczas trwania umowy (stale co najmniej 2 sprawne zestawy samojezdne z pługami odśnieżnymi i/lub solarkami, odrębnie na każda z części zamówienia) 7) zapewnienie bezpieczeństwa osób zatrudnionych przy świadczeniu usługi, 8) odpowiedzialność Wykonawcy za wykonane zadanie na podstawie Polisy ubezpieczeniowej, 9) prowadzenie codziennego raportu świadczonych usług w dniach opadów śniegu lub występujących oblodzeń oraz niezwłocznego przekazywania go Zamawiającemu, 10) wyznaczenie pracownika do zbierania informacji o sytuacji na drogach i przekazywanie danych Zamawiającemu, 11) pozostawanie Wykonawcy w ciągłej łączności telefonicznej z Zamawiającym 24 godz. na dobę podczas okresów objętych odśnieżaniem zimowym. 12) sprzątnięcie materiału wysypanego na drogi i chodniki po ostatnim jego użyciu na koniec sezonu zimowego do dnia 15 maja danego roku realizacji zamówienia. Przy sprzątaniu pozimowym zakazuje się spychania materiału uszarstniającego na pobocza lub tereny prywatne, a zobowiązuje się do załadunku i wywozu poza teren pasa drogowego, do miejsc składowania prawnie dopuszczonych, za zgoda właściciela terenu. 13). Każdy pojazd wykonujący usługę i zgłoszony przez Wykonawcę w formularzu ofertowym załącznik nr 4 zostanie przez Zamawiającego oznaczony specjalną nakleją z informacją do którego rejonu należy oraz zostanie przydzielony numer identyfikacyjny. Przy realizacji zamówienia uwzględnia się następujące zasady: 1) Cena Wykonawcy zawiera także opłaty za konserwację i zużycie sprzętu oraz składowanie materiałów i place postojowe sprzętu oraz ewentualną utylizację odpadów m.in. zebranego z dróg materiału uszarstniającego. 2) Okresowe powierzenie wybranych czynności innym osobom przez Wykonawcę nie zwalnia go z obowiązku zapłaty kar umownych dla Zamawiającego. Ewentualnych kar umownych wynikających z umowy Zamawiający będzie dochodził wyłącznie od wykonawcy, z którym podpisze umowę, niezależnie od ewentualnego zaangażowania w wykonanie zadania innych podmiotów, wobec których może wykonawca występować z ewentualnym roszczeniem regresowym poza umową z zamawiającym. 3) Szczegółowy wykaz dróg i chodników objętych świadczeniem usługi na każdy z rejonów zawierają załączniki nr,9,10,11,12 do SIWZ. 4) Zamawiający nie określił standardu odśnieżania z odniesieniem do zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r., z czego wynika, że obowiązują odpowiednie zapisy SIWZ dotyczące wykonywania usługi, w szczególności zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy. 5)Zamawiający wyznaczy urzędnika odpowiedzialnego za kontakty z wykonawcą - koordynatora wykonania zamówienia z ramienia Urzędu. 6) Zamawiający przed rozstrzygnięciem przetargu będzie miał prawo dokonania przeglądu sprzętu wykazanego przez Wykonawcę. 7) Faktury za wykonanie usługi będą przedkładane Zamawiającemu w ciągu 5 dni po zakończeniu każdego okresu objętego usługą z zastrzeżeniem faktury należnej za okres od dnia 1 marca do dnia 15 kwietnia każdego roku trwania umowy, która może być przedstawiona nie wcześniej niż 5 dni po zakończeniu okresu objętego fakturowaniem i wykonaniu sprzątnięcia pozimowego, które zostanie wykonane w możliwie sprzyjających warunkach atmosferycznych nie później niż do dnia 15 maja każdego roku trwania umowy (w sytuacji nieukończenia wykonania sprzątania poziomowego lub braku akceptacji dla wykonania ze stron Zamawiającego wynagrodzenie należne za ostatni okres fakturowania w danym sezonie zimowym ulegnie wstrzymaniu). Dla potrzeb rozliczenia strony umowy przyjmują, że: a) faktura za okres od dnia 15 listopada 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. obejmuje 15% wartości umowy, b) faktura za okres od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 stycznia2016 r. obejmuje 10% wartości umowy, c) faktura za okres od dnia 1 lutego 2016 r.do dnia 28 lutego 2016 r. obejmuje 10% wartości umowy, d) faktura za okres od dnia 1 marca 2016 r. do dnia 15 kwietnia 2016 r. i późniejsze wykonanie sprzątania pozimowego po sezonie 2015/2016 obejmuje 15% wartości umowy, e) faktura za okres od dnia 15 listopada 2016 r.do dnia 31 grudnia 2016 r. obejmuje 15% wartości umowy, f) faktura za okres od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 stycznia 2017 r. obejmuje 10% wartości umowy, g) faktura za okres od dnia 1 lutego 2017 r. do dnia 28 lutego 2017 r. obejmuje 10% wartości umowy, h) faktura za okres od dnia 1 marca 2017 r. do dnia 15 kwietnia 2017 r. i późniejsze wykonanie sprzątania pozimowego po sezonie 2015/2016, 2016/2017 obejmuje 15% wartości umowy, W razie powstania różnicy miedzy kwotą całkowitą za realizację zamówienia a kwotami za poszczególne okresy, wynikającej z zaokrągleń do pełnego grosza (0,01 PLN), faktura za ostatni okres rozlicza również powstałe w czasie realizacji zamówienia zaokrąglenia. 8. Materiał do posypywania nawierzchni zapewnia Wykonawca...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Części 1 Rejon I Radomierz- Komarno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Usługowe- Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp.z o.o., ul. Poniatowskiego 25, 59-490 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Rolne Sady Dolne, Sady Dolne 16, 59-420 Bolków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162037,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216790,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Części 2 Rejon II Janowice Wielkie - Mniszków -Miedzianka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Usługowe- Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp..z o.o, ul. Poniatowskiego 25, 59-490 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Rolne Sady Dolne Sp. z o.o, Sady Dolne 16, 59-420 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115740,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162460,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.