Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Mińsk Mazowiecki: DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO,DROBIU ORAZ PRODUKTÓW MIĘSNO-WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131
Numer ogłoszenia: 241904 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy Jednostce Wojskowej 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583062 wew. 553370, faks 0-25 7583062 wew. 553370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.23blot.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy JW1131.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO,DROBIU ORAZ PRODUKTÓW MIĘSNO-WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO, DROBIU ORAZ PRODUKTÓW MIĘSNO-WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( Art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Zaświadczenie (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP (Podstawa: art. 27 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. O warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz.U. z 2005r. Nr 31, poz. 265 z póżn. zm.) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. UWAGA ! Dokumenty i zaświadczenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę (osoby) wymieniona w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku nie załączenia któregokolwiek z ww. dokumentów lub nie zastosowania się do określonych wyżej wymagań oferta zostanie odrzucona..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.23blot.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy JW 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki Barcząca (Kierownik Kasyna nr 74 budynek nr 3 pom.4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 08:30, miejsce: JW 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki Barcząca budynek nr 1 Kancelaria Jawna pom.122.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zmiana sposobu uzyskiwania ciepła dla budynków wielorodzinnych w Janowie (formuła zaprojektuj i wybuduj) w częściach
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
- Zakup pomocy medycznych w tym: zestawy serwet bloku operacyjnego, pomoce dla oddziału intensywnej terapii, akcesoria do diatermii itp.
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki - powtórka Zadanie 6.
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- Dostawa artykułów żywnościowych
- +Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych+
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W SZTUMIE W II PÓŁROCZU 2024 ROKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.