eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście
Numer ogłoszenia: 241889 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217727 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 147, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6366351, faks 042 6366351 w. 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym i tonerem, zestawu komputerowego z drukarką, dwóch drukarek wraz z tonerami, dwóch zasilaczy, pięciu kości pamięci operacyjnej, dziesięciu podkładek pod mysz, kabla sieciowego, gniazda RJ-45 oraz testera do kabli, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście, do siedziby Filii w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 147.Wykaz zamawianego sprzętu komputerowego zawiera załącznik nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) tj. pakiet asortymentowy sprzętu komputerowego. Parametry techniczne zamawianego sprzętu komputerowego zawiera załącznik nr 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) tj. opis warunków technicznych i minimalnych parametrów sprzętu komputerowego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia według pakietu asortymentowego (załącznik nr 2a do SIWZ) oraz według podanych parametrów technicznych (załącznik nr 2b do SIWZ) własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Wszystkie elementy zestawów komputerowych oraz pozostałe akcesoria muszą być fabrycznie nowe oraz być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją. Drukarki, pamięci oraz tester muszą posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta. Tonery muszą być oryginalne (wyprodukowane przez producenta oferowanego sprzętu) i kompatybilne z oferowanym sprzętem. Muszą być oryginalnie zapakowane, wyposażone w znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności oraz zabezpieczenia stosowane przez danego producenta (np. hologramy). Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.Warunki płatności - przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.42.20.00 - 30.42.20.00 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER-KOMET PC Michalski, Jencz spółka jawna, ul. Wróblewskiego 16/18, 93-578 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12060,15

  • Oferta z najniższą ceną: 11851,05 / Oferta z najwyższą ceną: 18989,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.