eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › WYKONANIE HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA ORAZ INSPEKCJI TELEWIZYJNEJ SIECI KANALIZACYJNYCH W GMINIE SUPRAŚL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Supraśl: WYKONANIE HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA ORAZ INSPEKCJI TELEWIZYJNEJ SIECI KANALIZACYJNYCH W GMINIE SUPRAŚL
Numer ogłoszenia: 241882 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA ORAZ INSPEKCJI TELEWIZYJNEJ SIECI KANALIZACYJNYCH W GMINIE SUPRAŚL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie hydrodynamicznego czyszczenia oraz inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacyjnych w Gmine Supraśl. Prace należy wykonać w następujących ulicach: 1) ul. J. Soplicy, Zaścianki O 400 mm bet. - ok. 440 mb Ilość studni 13 sztuki 2) ul. Kasztelańska, Zaścianki O 400 mm bet. - ok. 160 mb, Ilość studni 3 sztuki O 300 mm bet.- ok. 90 mb, Ilość studni 2 sztuki O 200 mm bet.- ok. 65 mb, Ilość studni 2 sztuki 3) ul. Zaścianki, Zaścianki O 400 mm bet.- ok. 220 mb, Ilość studni 6 sztuk O 300 mm bet.- ok. 280 mb, Ilość studni 7 sztuk 4) przejście przez tory PKP- Zaścianki O 400 mm bet.- ok. 150 mb, Ilość studni 4 Sztuki 5) ul. Górka Tomka, Zaścianki O 400 mm bet.- ok. 420 mb, Ilość studni 8 Sztuk 6) ul. Szosa Baranowicka, Zaścianki O 400 mm bet.- ok. 140 mb, Ilość studni 3 sztuki 7) ul. Egipska, Zaścianki O 400 mm bet.- ok. 300 mb, Ilość studni 5 sztuk 8) ul. Modrzewiowa, Zaścianki, Grabówka O 400 mm bet.- ok. 670 mb, Ilość studni 15 Sztuk 9) ul. Wiśniowa, Grabówka O 300 mm bet. i kam.- ok. 510 mb, Ilość studni 14 Sztuk 10) ul. Głogowa- Leśna Polana, Grabówka O 300 mm bet, PCV - ok. 365 mb, Ilość studni 14 sztuk O 200 mm bet., PCV - ok. 370 mb, Ilość studni 16 sztuk 11) ul. Sportowa- Modrzewiowa, Grabówka O 200 mm kam- ok. 90 mb, Ilość studni 5 sztuk 12) ul. Górna, Grabówka O 200 mm kam- ok. 90 mb, Ilość studni 6 sztuk 13) ul. Piłsudskiego, Supraśl O 300 mm bet.- ok. 120 mb, Ilość studni 3 sztuki Zamawiający nie posiada dokładnej wiedzy dotyczącej ilości zalegających osadów oraz poziomu napełnienia kanałów ściekami. Informacje takie oferent powinien uzyskać we własnym zakresie w trakcie wizji lokalnej. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: a)czyszczenie kanału samochodem specjalistycznym, b)przegląd kanałów ściekowych za pomocą kamery TV, c)przegląd studni za pomocą kamery TV, d)nagranie kanałów na płycie CD, e)opis stanu technicznego kanałów, f)ocena stanu technicznego studni, g)wydruk w kolorze istniejących uszkodzeń w kamerowanych ulicach i studniach. h)sporządzenie szkiców trasy kanałów z naniesieniem lokalizacji uszkodzeń i spadków kanałów. Odległości uszkodzonych miejsc należy podawać od najbliższej studni zgodnie z kierunkiem przepływu ścieków. i)opis sposobu naprawy uszkodzeń. Wykonawca przed przystąpieniem do prac sporządzi harmonogram i uzgodni go z Zamawiającym. Kamera powinna umożliwić pomiar spadku kanału. 3. Prace towarzyszące: a) W przypadku konieczności zamknięcia ulicy dla ruchu Wykonawca uzyska zgodę Administratora drogi i poniesie wszystkie związane z tym koszty, także koszt sporządzenia projektu organizacji ruchu jeżeli będzie wymagany, b) Wykonawca w miarę potrzeb będzie wykonywał blokowania dopływu ścieków do odcinka poddawanego inspekcji, c) Wykonawca będzie przepompowywał ścieki w sytuacjach koniecznych. 4. Zamawiający wymaga udzielenia rocznej gwarancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jak w przedmiocie zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest awsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Wykonanie hydrodynamicznego czyszczenia oraz inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacyjnych w Gminie Supraśl. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 18.08.2011r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał na sieci kanalizacji sanitarnej inspekcję telewizyjną na długości co najmniej 1000 m. roboty winne być potwierdzone dokumentem, że zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował:a)przynajmniej 2 samochodami do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji wyposażonymi w urządzenia z tzw. odzyskiem wody tzn. system filtrującym wysysane ścieki, a odzyskaną wodę wykorzystuje do dalszej pracy płukania kanału, b) kamerą do inspekcji TV kanałów wraz z pomiarem spadków, c) korkami do blokowania przepływu, pompami i urządzeniami do przetrzymywania ścieków, agregatem prądotwórczym do zasilania pomp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada:opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy, 2 Szczegółowy wykaz usług, 3. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają sie wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentujacapodmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamóweinia publicznego, 4. Pisemne zobowiazanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbednych zasobów na czas korzystania z nich przy wykonywaniu zmówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doswiadczeniem, potencjałem technicznym lub zdolnosciami finansowymi innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul.Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul.Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój 10/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.