eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Remont pomieszczeń sanitarnych przy pokojach mieszkalnych i przebudowa węzła sanitarnego z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Tarnów: Remont pomieszczeń sanitarnych przy pokojach mieszkalnych i przebudowa węzła sanitarnego z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie - etap II.
Numer ogłoszenia: 241878 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202814 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych przy pokojach mieszkalnych i przebudowa węzła sanitarnego z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie - etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont pomieszczeń sanitarnych przy pokojach mieszkalnych i przebudowa węzła sanitarnego z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie - etap II. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Remont węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych (W2 x 4 - 2 piony łącznie 8 węzłów sanitarnych zlokalizowanych od strony wschodniej - węzły skrajne) w tym między innymi: a) demontaż skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami i montaż nowych; b) skucie okładzin z płytek, tynku i wykonanie nowych; c) wymianę posadzek wraz z wylewką cementową zbrojoną, izolacją przeciwwodną i nowymi posadzkami z płytek gresowych; a) okładziny ścian w węzłach sanitarnych z płytek ceramicznych na kleju do pełnej wysokości, naroża ścian zabezpieczyć listwami narożnikowymi PCV; d) wymianę istniejących instalacji wod-kan.,c.o., w obrysie remontowanych pomieszczeń wraz z odcinkami instalacji do włączeń w główne ciągi w piwnicach; e) wymianę instalacji elektrycznych w obrysie remontowanych pomieszczeń z nawiązaniem się do istniejącej instalacji w pokojach, z zasilaniem z puszki na korytarzu internatu. Instalację wykonać jako 3-przewodową. Szczegółowy zakres robót wyodrębniony jest z Projektu architektoniczno - budowlanego remontu węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych z częścią instalacyjno - sanitarną. 2.2. Roboty towarzyszące i zabezpieczające, w tym: a) zabezpieczenie pokoi i korytarzy w rejonie remontowanych pomieszczeń; b) usuwanie gruzu rynną; c) usuwanie gruzu z terenu budowy na bieżąco; d) utrzymanie stałego porządku na korytarzach i klatce schodowej. 3. Wymagania dodatkowe: 3.1 Wymagany jest staranny sposób wykończenia wewnętrznego. 3.2 Malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i olejnymi wraz ze szpachlowaniem (w kolorach półpełnych, sufity białe). Kolory do uzgodnienia z Użytkownikiem obiektu. 3.3 Płytki ścienne gładkie - I gatunek, minimalna wymagana wielkość płytki 33cm x 25 cm, kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem obiektu. 3.4 Płytki podłogowe - gres w kolorach jasnych (I gatunek), antypoślizgowe, odporność na ścieranie - min. 5 klasa ścieralności. Nie mogą mieć porów na powierzchni. minimalna wymagana wielkość płytki 30cm x 30cm, kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem obiektu. 3.5 Wyposażenie łazienek w: a. dozowniki 500 ml na mydło w płynie montowane na ścianie - przy każdej umywalce; b. mydelniczkę - przy każdym natrysku; c. uchwyt na papier toaletowy - w każdej kabinie wc; d. zasłonki winylowe montowane na drążkach rozporowych - przy każdym natrysku; e. lustro o wymiarach 60 cm x 40 cm montowane nad każdą umywalką. 3.6. Montaż listew progowych i odboi drzwiowych. 3.7. Zabudowa pionów i podłączeń wod.-kan. c.o. płytami gipsowo - kartonowymi wodoodpornymi. 3.8. Piony c.o. prowadzone będą obok pionów wod. -kan.; podejście do grzejników w posadzce. 3.9. Brodziki należy wykonać z płytek ze spadkiem do kratki ściekowej. 3.10. Wewnętrzna stolarka systemowa płyta wiórowo - otworowa z ościeżnicami metalowymi. Skrzydło wyposażone w trzy zawiasy. 3.11. Zamki, szyby matowe i otwory wentylacyjne zgodni z przeznaczeniem drzwi, klamki metalowe matowe kolor srebrny. 4. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu zakresu robót wyodrębnionego z Projektu architektoniczno - budowlanego remontu węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych z częścią instalacyjno - sanitarną. 5. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje remontu węzłów sanitarnych zlokalizowanych od strony zachodniej, ujętych w Projekcie architektoniczno - budowlanym remontu węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych z częścią instalacyjno - sanitarną. 6. Projekt opracowany został przezUsługi Projektowo - Kosztorysowe, Nadzór Budowlany inż. Adam Bród, 33-103 Tarnów, ul. Stalowa i określa zakres oraz sposób wykonania robót - zał. nr 5. Jako materiał pomocniczy załączono przedmiar robót.- zał. nr 5. 7. Zakres robót należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 5. 8. Wykonawca zorganizuje teren robót tak, by pozostałe pomieszczenia zabezpieczyć przed uciążliwymi czynnikami wynikłymi z prowadzonych robót oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń. Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania internatu i uzgadniać będzie na bieżąco z Użytkownikiem tj. Dyrektorem SOSW. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 10. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 12. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 13. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p.poż. 14. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia - licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót, a na zamontowane urządzenia gwarancji producenta. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty protokołu odbioru zadania, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia oraz na zamontowane urządzenia - wg wzoru- załącznik nr 1. 15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw producentów, marek bądź znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, nie prowadzących do zmiany technologii. Materiały substytucyjne powinny charakteryzować się nie gorszymi właściwościami fizycznymi, parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi niż wskazane w dokumentacji oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 16. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 17. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 18. Koszt załadowania, wyładowania i transportu złomu do punktu skupu surowców wtórnych należy uwzględnić w cenie oferty. Dowód potwierdzający przekazanie złomu do punktu skupu ma być wystawiony na Gminę Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2 i dostarczony Zamawiającemu w terminie dwóch dni od daty wystawienia przez punkt skupu. Należność za sprzedany złom stanowi dochód Gminy Miasta Tarnowa. 19. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do Zakładu Utylizacji należy uwzględnić w cenie oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firmę Ogólnobudowlaną BIL-BUD Dariusz Bilski, Rzuchowa 74A., 33-114 Rzuchowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147112,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147420,05

  • Oferta z najniższą ceną: 147420,05 / Oferta z najwyższą ceną: 147420,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.