eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › całodobowa ochrona obiektu Polskiej Akademii Nauk - Mądralin w Otwocku, ul. Mlądzka 1, Emów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Konstancin-Jeziorna: całodobowa ochrona obiektu Polskiej Akademii Nauk - Mądralin w Otwocku, ul. Mlądzka 1, Emów.
Numer ogłoszenia: 241868 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222206 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Dom Rencisty, ul. Chodkiewicza 3/5, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 7564116, 7547176, faks 22 7564116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka zapewniająca całodob. opiekę osobom niepełnosp. przewlekle chorym i starszym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona obiektu Polskiej Akademii Nauk - Mądralin w Otwocku, ul. Mlądzka 1, Emów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi polegającej na wykonaniu wszelkich dopuszczalnych prawem czynności mających na celu ochronę obiektu Polskiej Akademii Nauk -Mądralin usytuowanego w Otwocku ul. Mlądzka 1, 05-400 Emów w zakresie przewidzianym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, (Dz.U. 2014 poz. 1099 ze zm.). 2. Obiekt przewidziany do ochrony składa się z czterech budynków: jednego o charakterze biurowo-administracyjnym oraz trzech o charakterze hotelowym oraz dwóch garaży zlokalizowanych na zalesionej działce o powierzchni 17,5 hektara. Obiekty nie są użytkowane. 3. Teren podlegający ochronie jest ogrodzony przy czym około 50 % ogrodzenia jest w bardzo złym stanie technicznym. 4. Teren jest oświetlony jedynie w obrębie zabudowań. 5. Zadanie realizowane będzie przez jednego pracownika ochrony fizycznej przez pełne 24 godziny na dobę. 6. Ochrona obiektu polegać będzie na: a) prowadzeniu systematycznych, rejestrowanych obchodów terenu chronionego, b) w razie konieczności podejmowaniu skutecznych działań mających na celu zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także niedopuszczenie do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych, a) informowaniu odpowiednich służb i osób wymienionych w Instrukcji ochrony obiektu o zaistniałych zdarzeniach losowych tj. pożarze, awarii sieci wodociągowej, gazowej, elektrycznej itp. b) w przypadku stwierdzenia zaistnienia przestępstwa na terenie chronionego obiektu powiadomieniu o tym fakcie organów ścigania . Zabezpieczeniu pozostawionych przez przestępców śladów i dowodów, przed ich zatarciem lub utratą, do czasu przybycia odpowiednich służb. c) współdziałaniu z organami ochrony przeciwpożarowej w przypadku powstania pożaru aż do momentu jego likwidacji. 7. Wykonawca zapewni możliwość uruchomienia patroli interwencyjnych podejmujących w przypadku zagrożenia działania na terenie chronionego obiektu w czasie nie przekraczającym 15 minut od chwili zgłoszenia. 8. Szczegółowy zakres czynności wynikający ze świadczonej usługi zostanie zawarty w Instrukcji Ochrony Obiektu opracowanej przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pracownikom Wykonawcy pełniącym ochronę, pomieszczeń socjalnych z dostępem do sanitariatów. 10. Wykonawca musi zapewnić pracownikom ochrony na czas pełnienia dyżuru: a) jednolite ubranie wskazujące na charakter pełnionych obowiązków, dostosowane do aktualnej pory roku, b) imienny identyfikator ze zdjęciem przypięty w widocznym miejscu w czasie pełnienia dyżuru, c) środki łączności bezprzewodowej umożliwiającej stały kontakt z osobą pełniącą dyżur, d) stałą łączność ze stacją monitorowania, e) piloty napadowe. 11. Wykonawca będzie wykonywać usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia w oparciu o osoby: a) nie karane, posiadające aktualne (nie wcześniejsze niż sprzed 6 miesięcy) na dzień zawierania niniejszej umowy zaświadczenie wydane przez Krajowy Rejestr Karny (Wykonawca jest zobowiązany do odsunięcia od wykonywania umowy osobę lub osoby, w przypadku których po dniu podpisania umowy powziął informację, że są ujawnione w KRK jako osoby karane, jak również osoby, wobec których toczy się postępowanie karne lub karno-skarbowe); b) cechujące się wysoką kulturą osobistą, brakiem nałogów (w szczególności uzależnienia od alkoholu lub innych środków odurzających), prezencją właściwą dla Zamawiającego jako instytucji publicznej; c) posiadające podstawową wiedzę techniczną umożliwiającą obsługę bramowych i ręcznych wykrywaczy metalu, systemów przeciwpożarowych i systemów kamer przemysłowych; d) posiadające nie wyższy niż lekki stopień niepełnosprawności; e) posiadające sprawność psychofizyczną umożliwiającą podjęcie działań interwencyjnych o charakterze ochronnym w przypadku zaistnienia stanu bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia albo uszkodzenia majątku. 12. Wykonawca dodatkowo zobowiązany będzie do: a) zapewnienia łączności telefonicznej (telefony komórkowe) z odpowiednimi służbami, między pracownikami oraz Zamawiającym. b) zapewnienia swoim pracownikom środków czystości, narzędzi, sprzętu oraz innych elementów koniecznych do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem; c) złożenia przed podpisaniem umowy imiennej listy pracowników do Zamawiającego, w przypadku zmian- uaktualniania listy, d) natychmiastowego odsunięcia, na żądanie Zamawiającego, od pracy pracownika nie wypełniającego według Zamawiającego należycie obowiązków, w tym pracowników będących pod wpływem alkoholu lub nie spełniającego warunków określonych w umowie, e) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich naruszeń prawa i regulaminów wewnętrznych obowiązujących na terenie obiektów określonych w zał. nr 1, jak również zauważonych uszkodzeń: sieci c.o., sieci elektrycznej, sieci informatycznej, sieci gazowej, sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego, drzwi rozsuwanych, systemu kamer przemysłowych i monitorów, czujek p. poż., wind, podnośników dla niepełnosprawnych itp. oraz dokonywanie na bieżąco stosownych wpisów w książce dyżurów z powyższego zakresu, f) przeszkolenia i zapoznania przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków wszystkich pracowników wykonujących zadania objęte niniejszą umową z planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi, a także innymi procedurami obowiązującymi na terenie obiektów i ponawianie tych szkoleń nie rzadziej niż co 6 miesięcy, g) zapewnienia, przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków, znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., h) zaznajomienia, przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków, pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych i gazowych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych, i) prowadzenia książki dyżurów i raportów z przebiegu ochrony, której wzór zatwierdzi Zamawiający, w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony oraz umożliwiającej wpisy zdarzeń mających znaczenie dla ochrony obiektu, j) wykonywania doraźnych poleceń Zamawiającego lub pracowników przez niego wyznaczonych, k) potwierdzania obchodów terenu i obiektów. 13. Wykonawca musi zapewnić wyposażenie obiektu w system rejestracji obchodów umożliwiający osobie upoważnionej przez Zamawiającego do informacji o realizowanych obchodach. 14. Wykonawca na własny koszt zainstaluje system telewizji dozorowej z co najmniej dwumiesięcznym przechowywaniem danych, wyposażony w co najmniej osiem kamer. 15. Zaleca się aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, dokonali wizji lokalnej obiektów będących przedmiotem ochrony, co umożliwi im zapoznanie się ze specyfiką obiektu a także należyte oszacowanie kosztów instalacji systemu telewizji dozorowej oraz rejestracji obchodów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia EGIDA Spółka Jawna Janusz Rostkowski, Krzysztof Rostkowski, ul. Przejazd 5, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237038,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154944,00

  • Oferta z najniższą ceną: 154944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154944,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.