eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego w Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Jelenia Góra: Dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego w Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 241854 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego w Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej - pochwyt i słupki z rury 50/3 m, z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego gr. 4mm+folia+4mm o wysokości 85 cm wraz z demontażem istniejącej i montażem nowej - na trybunach w Hali Widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze. Zakres dostawy obejmuje roboty towarzyszące dostawie: - rozbiórka istniejącej balustrady wykonanej w konstrukcji aluminiowo-drewnianej z wypełnieniem z płyty drewnianej laminowanej i trzech desek oparcia oraz stalowej- spawanej balustrady pierwszego, dolnego rzędu trybuny głównej. Aluminiowe słupki z profilu dwuteowego są do wycięcia od górnego poziomu siedzisk przy czym pozostały element słupka należy zamontować w górnej jego wysokości - do stopnia trybuny widowni za pomocą np. stalowej obejmy. Łączna długość balustrady do rozbiórki - 308,5 m. Elementy z demontażu stanowią własność Zamawiającego. - montaż nowej, systemowej balustrady. Montaż słupków - boczny na kotwy wklejane i poprzez osadzenie w wywierconych gniazdach - na klej cementowy. Montaż wg istniejącego rozwiązania, z zachowaniem szerokości przejść. Słupy balustrady mocowane do podłoża w sposób trwały, zapewniający przeniesienie normowych obciążeń. Kotwienie nie może być wykonane w wierzchniej warstwie konstrukcji stropu mogącej ulec oderwaniu lub rozwarstwieniu w trakcie eksploatacji obiektu. Montaż płyt szklanych łącznikami ze stali kwasoodpornej. Szczegóły montażu wg technologii systemu producenta . Po wykonaniu balustrad - do dolnych części słupków montowane poziomo dwie deski oparcia z demontażu istniejących balustrad. Montaż desek oparć od strony wewnętrznej. Istniejące elementy słupków dwururowych przy schodach między rzędami pozostają bez zmian. - dostawa systemowych balustrad w ilości 308,5 m ze stali kwasoodpornej - pochwyt i słupki stanowią rury 50/3 mm, szczotkowane (dla rur w DIN 17455 powierzchnia lekko szczotkowana). Wypełnienie z płyt ze szkła bezpiecznego gr. 4mm+folia+4mm o wysokości 85 cm. Balustrada musi przenieść obciążenie poziome min. 1,0 kN/m na wysokości 1,2 m nad posadzką..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 44.21.23.29 - Ekrany ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. POTENCJAŁ KADROWY W związku z pracami towarzyszącymi dostawie, polegającymi na demontażu i montażu - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub muszą przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca wraz z Ofertą jest zobowiązany do przedstawienia osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, która posiada: - ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - co najmniej 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robot przy wykonywaniu systemowej balustrady w obiektach użyteczności publicznych, - dokument potwierdzający przynależność do polskiej, właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert Do stażu pracy (doświadczenia zawodowego) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych. Przez ważne uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęci niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy w oferowanym systemie, przy czym co najmniej jedną (1) porównywalną pod względem złożoności i w ilości co najmniej 300 mb. W przypadku wykazania wartości wykonanych dostaw w walutach innych niż PLN - Wykonawca powinien również podać kwotę w tysiącach PLN, przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na tysiące PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania. 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 PLN lub posiadać środki finansowe i zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 50 000 PLN. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: W ZAKRESIE WARUNKÓW PODMIOTOWYCH: ad. 1-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamów. przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad. 2-wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby-sporządzony według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 3 do IDW oraz - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu - dla Kierownika Budowy - należy dołączyć: -dokument stwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień, -aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenia potwierdzające przynależność do polskiej, właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV- według wzoru stanowiącego załącznik 3.1 do IDW. -wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 4 do IDW. oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. ad. 3-informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informację winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu. ad. 4-oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. W ZAKRESIE WARUNKÓW PRZEDMIOTOWYCH 1- deklarację zgodności producenta systemowej balustrady, potwierdzającą spełnienie warunków norm powszechnie obowiązujących dla tego typu balustrad, 2- atest higieniczny dla systemu balustrad, 3- certyfikat lub inny dokument równoważny świadczący o bezpiecznym użytkowaniu balustrad, 4- autoryzację producenta uprawniającą do montażu całego systemu balustrad przez wykonawcę składającego ofertę, 5- potwierdzenie gwarancji udzielonej przez autoryzowanego wykonawcę - przez producenta systemowej balustrady. 2.1. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. ad. 9.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia / nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9. IDW. Ponadto, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: -określenie celu gospodarczego, -oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i rękojmi za wady, -określenie lidera konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), -wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu rękojmi za wady, -określenie odpowiedzialności solidarnej członków Konsorcjum względem Zamawiającego, -określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z członków Konsorcjum, -zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, pokój 308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, punkt rejestracji (pokój 14).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.