eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodeń › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w 2012 roku w ramach aktywnej integracji beneficjentów ostatecznych projektu systemowego - Bezpieczne jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kodniu w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Kodeń: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w 2012 roku w ramach aktywnej integracji beneficjentów ostatecznych projektu systemowego - Bezpieczne jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kodniu w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 241824 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kodniu , ul. 1 Maja 20, 21-509 Kodeń, woj. lubelskie, tel. 83 375 41 50, faks 83 375 41 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koden.ops.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w 2012 roku w ramach aktywnej integracji beneficjentów ostatecznych projektu systemowego - Bezpieczne jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kodniu w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Kurs prawo jazdy kat. B- wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście- 11 osób, Zadanie 2: Kurs prawo jazdy kat. C- wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście 3 osoby, Zadanie 3: Kurs prawo jazdy kat. B+E (laweta) - wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście -1 osoba, Zadanie 4: Kurs operator koparko-ładowarki klasa III- wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście- 5 osób, Zadanie 5: Kurs operator ładowarki jednonaczyniowej klasa III- wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście- 2 osoby, Zadanie 6: Kurs kierowca wózka widłowego - wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście- 5 osób, Zadanie 7: Gastronomia z elementami przygotowywania przyjęć okolicznościowych- wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście- 4os. Zadanie 8: Kurs obsługi kasy fiskalnej- wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście -3 osoby, Zadanie 9: Kurs księgowość małych i średnich firm - wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście- 9 osób, Zadanie 10: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu, stylizacji paznokci i masażu klasycznego - wobec skierowanych przez Zamawiającego, na imiennej liście 3 osoby,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. Nr 4a do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. Nr 4a do SIWZ) b) wykazu należycie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi szkoleniowej dla minimum 5 osób jednorazowo, w zakresie: kursu prawo jazdy kat. B, kursu prawo jazdy kat. C, kursu prawo jazdy kat. B+E, kursu operator koparko-ładowarki klasa III, kursu operator ładowarki jednonaczyniowej klasa III, kursu kierowca wózka widłowego, kursu gastronomia z elementami przygotowywania przyjęć okolicznościowych, kursu obsługi kasy fiskalnej, kursu księgowość małych i średnich firm, kursu kosmetycznego z elementami wizażu, stylizacji paznokci i masażu klasycznego (odpowiednio do części zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega) ( wzór wykazu stanowi zał. Nr 2a do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. Nr 4a do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie w dyspozycji na czas realizacji zamówienia co najmniej 2 osób: z kwalifikacjami instruktora nauki jazdy, operatora koparko-ładowarki, ładowarki, operatora wózka widłowego, z kwalifikacjami do nauki kursu gastronomicznego, księgowości małych i średnich firm, kursu kosmetycznego (odpowiednio do części zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega) ( wzór wykazu stanowi zał. Nr 2b do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. Nr 4a do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1 Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia; 2 Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inna niż Wykonawca strona, w tym instytucjami nadzorującymi realizacje projektu, w ramach którego realizowany Projekt systemowy - Bezpieczne jutro współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest zamówienie; 3 Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 4 Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 5 Konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - niewywiązywania sie osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji); zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. 6 nie dotrzymanie terminu zakończenia z uwagi na: - siłę wyższa lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia z niektórych części szkoleń z następujących powodów: - rezygnacji osób zapisanych do szkoleń - koszt oferty przewyższa zaplanowane środki w budżecie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koden.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kodniu ul. 1 Maja 20 21-509 Kodeń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kodniu ul. 1 Maja 20 21-509 Kodeń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bezpieczne jutro realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Współfinansowany ze środków EFS..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.