eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Brzeziny: Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny.
Numer ogłoszenia: 241807 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, fax. 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny polegających na: 1/ bieżącym kontrolowaniu stanu nawierzchni jezdni bitumicznych, 2/ remontowaniu cząstkowym nawierzchni jezdni mieszanką mineralno- bitumiczną w II standardzie, 3/ wykonywaniu nakładek asfaltowych przy użyciu asfaltu w II standardzie z regulacją urządzeń podziemnych, 4/ remontowaniu cząstkowym nawierzchni asfaltowych masą na zimno i gorąco, 5/ bieżącym utrzymywaniu i konserwacji oznakowania pionowego i poziomego na drogach, o których mowa w ust. 1 polegających na: a/ kontroli oznakowania pionowego, b/ prostowaniu tablic znaków i słupków (korekta pionowości), c/ dokręcaniu tablic znaków, podnoszeniu, regulacji wysokości i kąta ustawienia, d/ myciu znaków, e/ usuwaniu zbędnych lub zdemontowanych tablic i słupków, f/ naprawie uszkodzonych nawierzchni w obrębie znaków przy prostowaniu słupków, g/ rozebraniu i układaniu nawierzchni z płyt chodnikowych oraz z kostki brukowej, h/ odnawianiu przejść dla pieszych, i/ demontażu znaków drogowych, j/ montażu tablic znaków drogowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych, kierunku i miejscowości, uzupełniających (ocynkowane, odblaskowe gięte - okrągłe o średnicy 60 cm i 80 cm, trójkątne o boku 75 cm, kwadratowe o boku 60 cm, znaków stop, tabliczek pod znak 30x60 cm, tablic z napisem), k/ montażu barier łańcuchowych o wysokości słupka do 1,5 m wraz ze słupkami w rozstawie co 2 m, wyposażonych w pojedyncze i podwójne łańcuchy, l/ montażu łańcuchów do istniejących słupków (bariery łańcuchowe) o dł. 2. m, ł/ montażu słupków metalowych do znaków drogowych o wysokości 3,5 m oraz 4,40 m, m/ demontażu słupków do znaków, 6/ koszeniu trawy na poboczach oraz w rowach przydrożnych, 7/ wyrównaniu poziomów poboczy wraz z wywozem nadmiaru ziemi, 8/ czyszczeniu rowów- profilowanie skarp, usuwanie namułu, wywóz nadmiaru ziemi, 9/ kopaniu rowów z wywozem nadmiaru ziemi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 0,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 w SIWZ - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu prac, termin wykonania usługi oraz, że prace te zostały wykonane z należytą starannością), oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania, zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1/ przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą :spełnia albo nie spełnia 2/ niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)wykaz wykonanych usług (wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi polegającej na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 w SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie ,( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ); Do wykazu musi być dołączony dokument lub kopia(referencje) wystawiony przez Zamawiającego zawierający opis wykonanych prac, w jakim okresie te prace były wykonywane i potwierdzenie, że prace te zostały wykonane terminowo i z należytą starannością..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok. 302, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 , pok. 110, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.