eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU REJONOWEGO W KONINIE PRZY UL. CHOPINA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Konin: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU REJONOWEGO W KONINIE PRZY UL. CHOPINA
Numer ogłoszenia: 241705 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie , ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2423022 w. 176, 155, fax. 063 2426569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU REJONOWEGO W KONINIE PRZY UL. CHOPINA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Chopina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu użyteczności publicznej tj. siedziby Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Chopina wraz z zagospodarowaniem terenu - wewnętrznym układem komunikacji pieszej i kołowej, wjazdami - włączenie do ul. Chopina, parkingami dla pracowników i interesantów, przyłączami i sieciami infrastruktury technicznej: wodnymi sanitarnymi, deszczowymi, energetycznymi w zakresie od złączy kablowych do budynku, oświetleniem terenu, kanalizacją teletechniczną, ogrodzeniem terenu, elementami małej architektury, zielenią oraz wyposażeniem obejmującym dostawę i montaż regałów jezdnych w pomieszczeniach archiwów i elementy wyposażenia toalet. Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku w imieniu Zamawiającego. Obiekt składa się z budynku głównego położonego wzdłuż linii zabudowy ul. Chopina oraz położonych za nim 3 prostopadłych segmentów - pawilonów. Budynek zaprojektowano w konstrukcji monolitycznej - żelbetowej, posadowiony na płycie żelbetowej. Wypełnienie wewnętrzne ścianami z bloczków typu Ytong i cegieł pełnych gr. 25 cm. Stolarka okienna drewniana i aluminiowa. Fragmenty elewacji wypełnione fasadą aluminiową. Budynek wyposażony w dźwig osobowy i towarowy. Dach płaski ocieplony wełną mineralną, pokrycie z papy termozgrzewalnej. Budynek główny zaprojektowany jako 4 kondygnacyjny (1 kondygnacja podziemna + 3 kondygnacje nadziemne) o dł. 94,20 m, szer.12,79 m, wys. 13,32 m. Pawilon zachodni: niepodpiwniczony, 2 kondygnacje nadziemne, dł. 22,90 m, szer. 15,59 m, wys. 9,92 m. Pawilon centralny: częściowo podpiwniczony, 2 kondygnacje nadziemne, dł. 22,90 m, szer. 15,59 m, wys. 9,92 m. Pawilon wschodni: niepodpiwniczony, 2 kondygnacje nadziemne, dł. 10,75 m, szer. 15,59 m, wys. 9,92 m. Parametry techniczne inwestycji: - powierzchnia działki: 8 798,00 m2 - powierzchnia zabudowy: 2 179,33 m2 - powierzchnia całkowita budynku: 6 790,49 m2 - powierzchnia użytkowa netto: 5 617,75 m2 - kubatura budynku brutto: 27 557,67 m3 - tereny utwardzone: 4 036,64 m2 - tereny zielone: 2 549,27 m2. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.konin.so.gov.pl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 600 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział VI SIWZ 1. Warunki formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne. Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy. Aby udokumentować, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia musi wykazać, że: 2.1.1. uzyskał w latach obrotowych 2005 - 2007 (łącznie) przychody ze sprzedaży budowlano - montażowej (zwane dalej przychodami) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 30.000.000,00 zł, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie. 2.1.2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł. 2.1.3. dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł. 2.1.4. w przypadku składania oferty wspólnej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli: warunek określony w pkt 2.1.1. spełniać będzie co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunki określone w pkt 2.1.2. i 2.1.3. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać łącznie. 2.2. Potencjał kadrowy 2.2.1. Wykonawca musi dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.). 2.2.2. Przy wykonywaniu prac zatrudnione zostaną osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy), - drogowej (kierownik robót), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroener-getycznych (kierownik robót), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót), - telekomunikacyjnej (kierownik robót). 2.2.3. Kierownicy (wszystkich branż) muszą posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2.4. Przeciętna liczba zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wynosiła minimum 80 pracowników. 2.2.5. W przypadku składania oferty wspólnej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego, za spełnione jeżeli: 2.2.5.a. warunek określony w pkt 2.2.4. spełniać będzie co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.2.5.b. warunki określone w pkt 2.2.2. i 2.2.3. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać łącznie. 2.3. Doświadczenie Wykonawcy 2.3.1. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: - minimum jeden budynek o zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie, o powierzchni użytkowej netto nie mniejszej niż 5000 m2 i o wartości przedmiotu umowy nie mniejszej niż 12.000.000,00 zł brutto, albo dwa budynki o zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie o powierzchni użytkowej netto łącznej nie mniejszej niż 6000 m2, o wartości łącznej przedmiotu umowy nie mniejszej niż 15.000.000,00 zł brutto. (Przez budynek o zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy) 2.3.2. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego jako spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać ww. warunek. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. XIII pkt 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział XIII SIWZ 1. Sposób przygotowania oferty 1.1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności w formie pisemnej (na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym) oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 1.2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Zaleca się aby wszystkie strony oferty i załączników były ponumerowane i ułożone wg kolejności przedstawionej w formularzu oferty. 1.4. Dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 2. Zawartość oferty Oferta musi zawierać: 2.1. Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z formularzem Nr 1 do SIWZ. 2.2. Formularz cenowy - wypełnione zestawienie elementów rozliczeniowych - zgodnie z formularzem Nr 2 do SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 2.4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia formalne warunki ubiegania się o zamówienie zgodnie z rozdz. VI pkt 1 SIWZ: 2.4.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 - zgodnie z formularzem Nr 3 do SIWZ, 2.4.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z formularzem Nr 4 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenie określone w pkt 2.4.1. składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków, - oświadczenie określone w pkt 2.4.2. składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.4.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ten składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.4.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej informację tą składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.4.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej informację tą składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.4.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej zaświadczenia te składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.5. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie zgodnie z rozdz. VI pkt 2 SIWZ: 2.5.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz. VI pkt 2.1 SIWZ. 2.5.1.a. Wypełniony formularz Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi zawarte w nim informacje tj.: 2.5.1.b. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.5.1.c. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.5.1.d. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą wartość. W przypadku składania oferty wspólnej wyżej wymienione dokumenty składa: dokument określony w pkt 2.5.1.a i 2.5.1b każdy z Wykonawców, dokument określony w pkt 2.5.1.c i 2.5.1.d Wykonawcy składają wspólnie. 2.5.2. Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz. VI pkt 2.2 SIWZ: 2.5.2.a. Wykaz kadry technicznej, która będzie kierować robotami - zgodnie z formularzem Nr 6 do SIWZ 2.5.2.b. Kserokopie uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach. 2.5.2.c. Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. Nr 5, poz. 42 z późn. zm). 2.5.2.d. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z formularzem Nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty określone w pkt 2.5.2.a, 2.5.2.b, 2.5.2.c, składane są wspólnie. Dokument określony w pkt 2.5.2.d składa Wykonawca, który warunek spełnia. 2.5.3. Doświadczenie zawodowe. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i spełnia wymagania wymienione w SIWZ. 2.5.3.a. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie inwestycji - zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. VI, pkt 2.3 SIWZ - wypełniony formularz nr 8 do SIWZ. 2.5.3.b. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty określone w pkt 2.5.3.a, 2.5.3.b, składa Wykonawca, który warunek spełnia. 2.6. Podwykonawstwo - wypełniony formularz Nr 9. 2.7. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem Nr 10. 2.8. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem Nr 11. 2.9. Karta gwarancyjna - załącznik Nr 5 do umowy do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.4.3, 2.4.5, 2.4.6 niniejszego rozdziału składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.1.2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.2. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.4.4 niniejszego rozdziału składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3.3. Dokumenty o których mowa w pkt 2.4.3, 2.4.4, 2.4.5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt 2.4.6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3.4 powyżej stosuje się odpowiednio. 3.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wcześniejszy wniosek w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, pok. 220. Płatność 3400 zł w kasie lub za pobraniem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, pok. nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.