eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Tarnowskie Góry: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury.
Numer ogłoszenia: 241701 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, fax (032) 380 90 18.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. ze 100% udziału gmin.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury. Przedmiot zamówienia obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie terenu budowy i zaplecza, b) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej w tym map, inwentaryzacji, pomiarów itp. c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej ( w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej) łącznie z dokonaniem wpisu geodezyjnego wszystkich prac i zatwierdzenie przez właściwe urzędy wraz z przygotowaniem wniosków o pozwolenie na użytkowanie poszczególnych obiektów, e) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, f) koszty zabezpieczenia, ochrony i ogrodzenia terenu budowy, g) koszty ubezpieczenia, h) koszty doprowadzenia na teren budowy, opomiarowania i zużycia mediów (woda, gaz, energia elektryczna, ogrzewanie technologiczne w czasie zimy), i) koszty nadzorów właścicieli sieci, j) koszty zajęcia pasa drogowego, k) koszty opłat za przewóz nienormatywnych ładunków, l) koszty wywozu i składowania odpadów, m) koszty zakupu i dowozu ziemi, n) koszty odwozu i składowania ziemi, o) inne niezbędne do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia (np. przygotowanie dokumentów i dokumentacji do zmiany pozwolenia na budowę, jesli taka koniecznosć zaistnieje).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 30.000,- zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) na konto w Banku: BŚL S.A. O/Tarnowskie Góry nr konta: 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - Zabrze Kossaka w terminie do: 07.01.2008r..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 3. złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kopia dowodu wniesienia wadium wraz z kopią potwierdzenia złożenia. - (Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ), 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferta (Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w informacji składają odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składają odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót odpowiadających zakresem rzeczowym i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie, (Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ) 8. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Każdy z Wykonawców wypełnia Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - (Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ). 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale II niniejszej SIWZ - (Załącznik Nr 7 niniejszej SIWZ). 14. Oświadczenie o znajomości Istotnych postanowień umowy (Rozdział IV) i ich akceptacji (Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ). 15. Oświadczenie, że oferent prowadzi nadzorowanie wpływów swoich działań, wyrobów i usług na środowisko, w tym zgodnie z ewentualnie przyjętą polityką środowiskową i ustalonymi celami środowiskowymi. 16. Oświadczenie, że oferent będzie przekazywał MTBS Tarnowskie Góry, w razie potrzeby, wszelkie informacje niezbędne, do ustalenia powodowanego przez niego oddziaływania na środowisko. 17. Wykaz osób kierownictwa z podaniem pełnionej funkcji, posiadanych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ). 18. Oświadczenie o zobowiązaniu się do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez Zamawiającego w zakresie między innymi: najmu lokalu, telefonu, itp. wg skalkulowanych stawek na podstawie ponoszonych kosztów przez Zamawiającego. 19. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ). 20. Karta gwarancyjna. 21. Harmonogram rzeczowy inwestycji. 22. Harmonogram finansowy inwestycji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MTBS Tarnowskie Góry ul. Towarowa1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: MTBS Tarnowskie Góry ul. Towarowa1, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.