eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Wykonanie sieci okablowania strukturalnego wraz z instalacją włamaniową, monitoringu i rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Warszawskiej 40 w Rypinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Rypin: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego wraz z instalacją włamaniową, monitoringu i rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Warszawskiej 40 w Rypinie.
Numer ogłoszenia: 241682 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński , ul. Nowy Rynek 17, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802432, faks 054 2802549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rypinski.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego wraz z instalacją włamaniową, monitoringu i rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Warszawskiej 40 w Rypinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci okablowania strukturalnego wraz z instalacją włamaniową, monitoringu i RCP w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Warszawskiej 40 w Rypinie, o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przewiduje się wykonanie zadania z podziałem na dwa etapy. I etap (termin wykonania do 31 grudnia 2008 r.): a) wykonanie sieci okablowania strukturalnego na II piętrze budynku, b) wykonanie sieci strukturalnej dla 4 pomieszczeń na parterze oraz równoległej sieci strukturalnej dla MSWiA w tych pomieszczeniach, c) dostawa szafy sprzętowej i jej montaż w wydzielonym pomieszczeniu na I piętrze, instalacja w szafie sprzętowych paneli krosowych i telefonicznych, d) przeniesienie z aktualnej siedziby Starostwa do wydzielonego pomieszczenia na I piętrze i uruchomienie istniejącej szafy MSWiA, e) dostawa, montaż w szafie i uruchomienie centrali telefonicznej wraz z dostarczeniem i instalacją aparatów systemowych i abonenckich, f) wykonanie pomiarów parametrów transmisyjnych okablowania poziomego. Okablowanie strukturalne musi być wykonane w postaci gwiazdy, gdzie wszystkie przewody sieci doprowadzone są do pomieszczenia serwerowni, znajdującego się na I piętrze budynku. II etap ( termin wykonania: 30 dni - licząc od dnia udostępnienia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia ( przewidywany termin udostępnienia terenu robót - 1 czerwca 2009 r.)): a) wykonanie sieci okablowania strukturalnego w pozostałej części budynku tj. I piętro oraz pozostała część parteru, b) wykonanie instalacji antywłamaniowej: -montaż okablowania; -dostarczenie, montaż w serwerowni na I piętrze i uruchomienie centrali alarmowej; -zaprogramowanie i uruchomienie systemu; c) wykonanie instalacji monitoringu: 1) montaż okablowania; 2) montaż kamer IP wewnętrznych i zewnętrznych; 3) dostawa zestawu PC z oprogramowaniem oraz uruchomienie systemu; d) wykonanie instalacji Rejestracji Czasu Pracy: 1) montaż okablowania, czytników i kontrolera; 2) podłączenie i uruchomienie systemu; 3) dostarczenie i zaprogramowanie kart zbliżeniowych.;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 32.42.90.00 - Sprzęt sieci telefonicznej 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia, do dnia 18.11.2008 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę składającego ofertę, jeżeli: wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100.000,- zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie instalacji lokalnej sieci komputerowej potwierdzone certyfikatem, zaświadczeniem itp. wystawionym przez producenta oferowanego przez Wykonawcę systemu okablowania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej: - 25-letniej gwarancji na wykonaną sieć okablowania strukturalnego; - 2- letniej gwarancji na dostarczoną centralę telefoniczną; - 2- letniej gwarancji na wykonaną instalację alarmu włamaniowego ( wraz ze sprzętem); - 2- letniej gwarancji na wykonaną instalację monitoringu ( wraz ze sprzętem); - 2- letniej gwarancji na wykonaną instalację RCP ( wraz ze sprzętem); Okres rękojmi na w/w elementy wyniesie 2 lata. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-5 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w punkcie 7 niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę wraz z ofertą, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, d) dowód wniesienia wadium. 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, wymienionego w ppkt. 1c, 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, wymienionego w ppkt. 1c. 4) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy określonych przez zamawiającego wymagań, zamawiający żąda dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez oferowane dostawy określonych przez zamawiającego wymagań, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, wymienionego w ppkt. 1c,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie, Nowy Rynek 17, 87-500 Rypin. Cena SIWZ w formie papierowej: 35,00zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Rypinie, ul. Nowy Rynek 17, pokój nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.