eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgłobice › Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego dla zadaniaPrzebudowa drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica - Lubaszowa w m.Jodłówka Tuchowska i Lubaszowa odc.8,400 km.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Zgłobice: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica - Lubaszowa w m.Jodłówka Tuchowska i Lubaszowa odc.8,400 km.
Numer ogłoszenia: 241666 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229490 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach, ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, faks 014 6787050.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica - Lubaszowa w m.Jodłówka Tuchowska i Lubaszowa odc.8,400 km..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe wynika z protokołu konieczności wykonania robót z dnia 7 czerwca 2010 r. spisanego na okolicznośc określenia robót koniecznych do wykonania w związku ze zniszczeniami spowodowanymi przez powódź i polega na: - odbudowie przerwanego korpusu drogowego na dług.150 mb, - odtworzeniu korpusu drogowego polegającego na zabezpieczeniu koszami kamiennymi na dług.400 mb, - odtworzeniu skarp na dług. 250 mb, - remoncie 7 szt.przepustów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul.Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 951143,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1142070,13

  • Oferta z najniższą ceną: 1142070,13 / Oferta z najwyższą ceną: 1142070,13

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp ze względu na potrzebę wykonania zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego zgodnie z protokołem konieczności wykonania robót. Zamówienie podstawowe zostało udzielone umową z dnia 12.02.2010 r. w trybie przetargu nieograniczonego (UMOWA NR PZD 3160/12/2010) Zamówienie dodatkowe polega na wykonaniu robót które nie były objęte zamówieniem podstawowym. Na etapie przygotowywania opisu zamówienia podstawowego (SIWZ, przedmiar robót, kosztorys, dokumentacja projektowa, SST) nie można było przewidzieć wykonania w/w robót gdyż konieczność taka powstała w wyniku zniszczeń jakie spowodowała tegoroczna powódź w miesiącach maj-czerwiec. Roboty objęte zamówieniem dodatkowym są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego a ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający zlecił zamówienie dodatkowe dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z protokołem spisanym na okolicznośc przeprowadzonych negocjacji. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia. Cena jest korzystna w stosunku do kosztorysu inwestorskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.