eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Dostawa fabrycznie nowego fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im.G.Ph.Telemanna w Żarach Al.Wojska Polskiego 2a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Żary: Dostawa fabrycznie nowego fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im.G.Ph.Telemanna w Żarach Al.Wojska Polskiego 2a
Numer ogłoszenia: 241652 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st.im. G.Ph. Telemanna w Żarach , al. Wojska Polskiego 2a, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 0-68 364413, 363 4417, faks 0-68 364413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowe szkoły artystyczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im.G.Ph.Telemanna w Żarach Al.Wojska Polskiego 2a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego fortepianu WENDL&LUNG MODEL 178 PROFESSIONAL II lub równoważnego - 1szt. 1.Fortepian powinien posiadać następujące parametry: 1)wymiary: a) długość: 176-178 cm b) szerokość: 148-150 cm c) wysokość: 101-103 cm d) waga: 340-350 kg 2)klawiatura wielowarstwowa odporna na zmiany temperatury i wilgotności, 3)specjalnie zabezpieczona przed pęknięciami płyta rezonansowa, odporna na zmiany klimatyczne, 4) 3 pedały, 5) kolor fortepianu, 6) rolki nogi: szerokie-szerokość 60 mm, średnica 43 mm, ułatwiające przesuwanie, 7) strojnica: wielowarstwowa, 8) otwarcie pokrywy:dwupozycyjne, 9) trzypozycyjna regulacja oparcia pulpitu, 10) nakrywa klawiaturowa z mechanizmem hamującym opadanie, 11) rak w mechanizmie elementów z tworzyw sztucznych, 12) stołek fortepianowy z regulowaną wysokością. 2.Wykonawca zapewni pokrowiec na fortepian. 3.Wykonawca dostarczy na własny koszt fortepian do siedziby zamawiającego,złoży go i postawi w miejscu przeznaczenia. 4.Wybór fortepianu zostanie dokonany przez zamawiającego, u wykonawcy zamówienia,przez wskazanych przez niego specjalistów tj. stroiciela i pianistę. 5.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu 3 egzemplarzy z proponowanego modelu celem wybrania modelu odpowiadającego zamawiającemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.1. Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem wartością przedmiotowi zamówienia 1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia, 1.4. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 spowoduje wykluczenie wykonawcy. 2.1. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3. Wymagania dodatkowe: 3.1. Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie podwykonawców wraz z podaniem części robót do wykonania przez tych podwykonawców oraz wartości tych robót w zł brutto na załączniku nr 1 do oferty. 4.1. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze jego oferty, umów lub projektów umów wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowach lub projektach umów z podwykonawcami wskazanymi w ofercie do realizacji powierzonych im części robót. Uprawnienie Zamawiającego co do zawarcia tych umów przez Wykonawcę określa art. 647 § 2 kodeksu cywilnego. 4.2. Wykonawca zapewni ustalenie w umowach z Podwykonawcami takiego okresu odpowiedzialności za wady, aby nie był on krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego. 4.3. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia Podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę. 4.4. Zmiana Podwykonawcy w trakcie realizacji inwestycji będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie: 5.1. Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 5.2. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji finansowej, o których mowa w pkt 1.2. - 1.4.- muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki, 5.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5.4. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 5.5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. 5.6. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg rozdziału II niniejszej SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1 Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 2.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty. 2.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich zakresu i wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 3 do oferty. 2.5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty dostawy zostały wykonane należycie. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Pełnomocnictwo określone w pkt. 5.4 3.2. Dokumenty, o których mowa w punktach 2.1. - 2.3 przedstawia każdy z tych Wykonawców. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.3., należy załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 2 4.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.zary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary Aleja Wojska Polskiego 2a od poniedziałku - piątku w godzinach od 10:00-14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 17:00, miejsce: Sekretariat Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Żarach Aleja Wojska Polskiego 2a 68-200 Zary.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.