Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Jarosław: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu.
Numer ogłoszenia: 24163 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Jarosławiu wraz z gwarancją zatrudnienia na umowę o pracę na okres 12 miesięcy siedmiu pracowników Zamawiającego wykonujących obecnie czynności (zadania) w zakresie ww. usługi. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni 4 101,96 m2; 2) mycie stolarki okiennej i drzwiowej; 3) utrzymanie ogólnej czystości na terenie budynku w godzinach urzędowania poprzez codzienny jednoosobowy serwis; 4) mycie wnętrza kabiny windy oraz przeszklonego szybu windy z zewnątrz; 5) sprzątanie bez dodatkowego wynagrodzenia w trakcie prowadzonych na terenie budynku prac budowlano - remontowych oraz po ich zakończeniu doprowadzenie do czystości remontowanych pomieszczeń; Wykonawca zobowiązany będzie pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy: 1) z dniem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu niniejszej umowy: a) przejąć na zasadzie porozumienia stron siedmiu pracowników Zamawiającego zatrudnionych obecnie przy wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia wraz z przysługującym im urlopem wypoczynkowym za cały 2012 rok, b) zatrudnić ww. pracowników na tym bądź innym obiekcie, na podstawie umów o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz na zasadach określonych przepisami Kodeksu pracy, c) zatrudnić pracowników, o których mowa powyżej na warunkach nie gorszych niż te wynikające z ich obecnych umów o pracę, w tym warunków płacowych określonych przepisami dla jednostek sfery budżetowej tj. z ustaleniem pracownikowi miesięcznego wynagrodzenia za pracę w wysokości minimum przysługującego mu obecnie średniomiesięcznego wynagrodzenia wyliczonego jako 1/12 sumy: wynagrodzenia zasadniczego + dodatku za wysługę lat (stażowego) za 12 miesięcy + dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników jednostki sfery budżetowej (tzw. 13-ta pensja), d) przedstawić Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające wywiązanie się Wykonawcy z powyższych zobowiązań; 2) zatrudniać pracowników, o których mowa powyżej w ppkt 1 przez okres nie krótszy niż okres obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy usługi będącej przedmiot niniejszego zamówienia określają Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Wzór umowy stanowiące Załączniki Nr 1 i Nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOTER Sp. z o. o., ul. Towarowa 4, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291583,90
Oferta z najniższą ceną: 291583,90 / Oferta z najwyższą ceną: 331731,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 10 ust. 2 oraz art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku administracyjnym wraz z gwarancją zatrudnienia siedmiu pracowników Zamawiającego o wartości szacunkowej zamówienia 52 944,00 euro, a więc usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. "Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach"
- Remont dróg gminnych
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego wraz z odbiorem i utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów toaletowych z podziałem na pakiety- powtórka.
- Dostawa urządzeń endoskopowych do zabiegów w obrębie kręgosłupa.
- "Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.