eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ MASĄ BITUMICZNĄ DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU TERENOWEGO W OLEŚNIE W LATACH 2009-2012 W PODZIALE NA ZADANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Opole: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ MASĄ BITUMICZNĄ DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU TERENOWEGO W OLEŚNIE W LATACH 2009-2012 W PODZIALE NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 241624 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ MASĄ BITUMICZNĄ DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU TERENOWEGO W OLEŚNIE W LATACH 2009-2012 W PODZIALE NA ZADANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie w latach 2009-2012 w podziale na zadania. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg - roboty w zakresie konserwacji dróg. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 66.000,00 PLN (zadanie nr 1 - 17.000,00 PLN, zadanie nr 2 - 13.500,00 PLN, zadanie nr 3 - 23.500,00 PLN i zadanie nr 4 - 12.000,00 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 50.000,00 m2 remontów cząstkowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i doświadczenie minimum 3 lata na tym stanowisku oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba na każde zadanie, b) majster robót posiadający doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku majstra robót na każde zadanie - minimum 1 osoba na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) piła do cięcia asfaltu - minimum 1 szt. na każde zadanie, b) frezarka do nawierzchni z podajnikiem taśmowym - minimum 1 szt. na każde zadanie, c) płyta do zagęszczania - minimum 1 szt. na każde zadanie, d) walec ogumiony i stalowy - minimum po 1 szt. na każde zadanie, e) młot spalinowy - minimum 1 szt. na każde zadanie, f) wytwórnia mas bitumicznych lub udokumentować możliwość zakupu betonu asfaltowego, g) rozściełacz asfaltu - minimum 1 szt. na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 6. Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 8.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 8, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 4, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a), 1c) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie w latach 2009-2012. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) droga wojewódzka nr 396 Bierutów-Oława-Strzelin, b) droga wojewódzka nr 451 granica województwa-Namysłów, c) droga wojewódzka nr 454 Opole-Pokój-Namysłów, d) droga wojewódzka nr 461 Kup-Jełowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie w latach 2009-2012. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) droga wojewódzka nr 409 Dębina-Krapkowice-Strzelce Opolskie, b) droga wojewódzka nr 426 Zawadzkie-Olszowa-Kędzierzyn-Koźle, c) droga wojewódzka nr 463 Bierdzany-Ozimek-Zawadzkie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie w latach 2009-2012. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) droga wojewódzka nr 901 Olesno-granica województwa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie w latach 2009-2012. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. Przedmiot zamówienia: a) droga wojewódzka nr 487 Byczyna-Gorzów Śląski-Olesno, b) droga wojewódzka nr 494 Bierdzany-granica województwa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.