eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Jeleniej Górze przy ul. Morcinka 31

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Jelenia Góra: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Jeleniej Górze przy ul. Morcinka 31
Numer ogłoszenia: 241602 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Jeleniej Górze przy ul. Morcinka 31.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28,0 m x 45,0 m o pow. całkowitej 1.260 m2. a- niwelacja terenu , roboty ziemne- korytowanie; b- wykonanie podbudowy pod boisko: grunt rodzimy, warstwa odsączająca z piasku lub pospółki - gr.10 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego ( fr.31,5 - 63mm) - gr.10 cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr.0 - 31,5mm) - gr.5 cm, warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr.0 - 4mm) - gr.4 cm; c- wykonanie drenażu gałązkowego: pod płytą boiska - z rur drenarskich z filtrem, Dz 126mm, i=0,5%, z odprowadzeniem wód rurami PVC fi 160 , i=1,5% ( ok.150 mb) PVC fi 200 , i=1,5% ( ok.80mb) poprzez nowe 2 studnie PCV fi 1000 do istniejącej studni, ilość studni pośrednich - 3 narożne PVC fi 425; d- położenie 1260 m2 nawierzchni syntetycznej boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28x45 [m], typu sztuczna trawa - włókna: monofil wiązany lub włókna niefibrylowane, o wysokości całkowitej trawy min. 18[mm], w podstawowym kolorze zielonym, z wklejonymi polami 3 sekund - 4 sztuki (trumny) + wklejonymi polami bramkowymi - 2 sztuki, z wklejonymi standardowymi liniami boisk , wypełnienie: suszony piasek kwarcowy , wyprofilowane spadki nawierzchni- 0,5%. Boisko wielofunkcyjne składać się będzie z boiska do piłki nożnej o wymiarach areny 28 x 45 [m], dwóch boisk do siatkówki, o wymiarach areny - każde 9x18[m] oraz 2 boisk do koszykówki o wymiarach areny 15x28[m]; e- boisko wydzielone od sąsiadującego terenu obrzeżami betonowych 25x8x100[cm] układanymi na ławie z betonu B15 - z oporem . 2. Wyposażenie do: a- piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 4 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 4sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 4 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 4 sztuki b- piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 4 sztuki - siatka do siatkówki - 2 sztuka c- piłki nożnej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek -2 sztuki 3. Ogrodzenie terenu - dostawa i montaż piłkochwytów z siatki polipropylenowej lub polietylenowej, bezwęzełkowej, o splocie gr. min.3mm , wymiarze oczka maksymalnie 50x50mm, z naciągiem górnym na rzymską śrubę i dodatkowym naciągiem dolnym - oba naciągi poprowadzone na całej długości w listwach, rozciągniętą na zaczepach wandaloochronnych pomiędzy słupami stalowymi kotwionymi w stopach fundamentowych. Wysokość piłkochwytów - 6 m , długość ogółem ok. 47 mb. Wysokość piłkochwytów - 4 m , długość ogółem ok. 68 mb. Kolor piłkochwytów- czerwony. Rozmieszczenie piłkochwytów - jak na planie sytuacyjnym. 4. Ogólne wymagania techniczne Pożądana trawa DD Crown 2020 lub inna- o zbliżonej gęstości włókien, z której wykonana nawierzchnia umożliwiać będzie dobre odbijanie piłki przy grze w koszykówkę. Dobre odbijanie się piłki jest wtedy, kiedy swobodnie puszczona z wysokości 1m odbije się do około 75% wysokości (około 2% ) ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1-pieniądzu, 2-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3-gwarancjach bankowych, 4-gwarancjach ubezpieczeniowych, 5-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 97 1160 2202 0000 0000 6011 5681 Na przelewie powinna być umoszczona adnotacja : wadium - boisko SP-10 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski, Wydział Oświaty i Wychowania, ul. 1. Maja 62 w pok. 21 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym dwa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej , z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, uprawnień oraz zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym kontraktowej do kwoty stanowiącej co najmniej równowartość oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWYCH Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych winien załączyć do oferty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia winien załączyć do oferty: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia - oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym dwa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej ( o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru ,referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien załączyć do oferty: 1)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, od kwoty stanowiącej minimum równowartość oferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. PRZEDMIOTOWYCH 4.W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego winien załączyć do oferty: Dla materiału na boisko z nawierzchnia syntetyczna - sztuczna trawa: 1-certyfikat lub deklaracja zgodności z Polską Normą lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny. 2-karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, 3-atest PZH dla oferowanej nawierzchni, 4-autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask [zakładka:jednost.organiz.miasta-jedn.oświat.-Zesp.ObsługiO-przeta.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Jeleniej Górze, Wydział Oświatay i Wychowania, ul.1.Maja 62, w godzinach urzedowania lub otrzymać droga elektroniczną-po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania na adres: faks 075/6420970..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Jeleniej Górze, Wydział Oświaty i Wychowania, ul. 1.Maja 62, pok.21 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.