eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwkowa › Zakup, dostawa i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni, rolet okiennych, zabezpieczenia grzejników dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dobrocieszu, Kątach, Wojakowej, Iwkowej i Iwkowej Nagórzu w ramach realizacji projektu Przedszkole na szóstkę

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Iwkowa: Zakup, dostawa i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni, rolet okiennych, zabezpieczenia grzejników dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dobrocieszu, Kątach, Wojakowej, Iwkowej i Iwkowej Nagórzu w ramach realizacji projektu Przedszkole na szóstkę
Numer ogłoszenia: 241595 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216517 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwkowa, Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni, rolet okiennych, zabezpieczenia grzejników dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dobrocieszu, Kątach, Wojakowej, Iwkowej i Iwkowej Nagórzu w ramach realizacji projektu Przedszkole na szóstkę.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni, rolet okiennych, zabezpieczenia grzejników dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dobrocieszu, Kątach, Wojakowej, Iwkowej i Iwkowej Nagórzu w ramach realizacji projektu Przedszkole na szóstkę dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż : 1. Mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni, rolet okiennych dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dobrocieszu 2. Mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenie szatni, rolet okiennych dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wojakowej. 3. Mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni, rolet okiennych zabezpieczenia grzejników dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Iw-kowej. 4. Mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenie szatni, zabezpieczenia grzejników dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Iwkowej Nagórzu. 5. Mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni, rolet okiennych dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Kątach. 2. Rodzaj oraz ilości mebli i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku Nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar w pogrupowanych pakietach dla każdego oddziału przedszkolnego szkoły oddzielnie według wykazu mebli i wyposażenia - zał. nr 6 do SIWZ, tj. do: 1/ oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dobrocieszu 2/ oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wojakowej 3/ oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Iwkowej 4/ oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Iwkowej - Nagórzu 5/ oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Kątach 3. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego towaru. 4. Zamawiający wymaga, aby zestawy produktów były zapakowane i dostarczone do poszczególnych placówek oświaty według wykazu stanowiącego załącznik zgodnie z nazwą przedmiotu którego dotyczą. 5. Dostarczone wyposażenie, winno być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświaty. 6. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych przez Zamawiającego w wykazie. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 7. Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dopuszcza się składanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację - dokładny opis i wskazanie źródła informacji, potwierdzających równoważność oferowanych towarów(produktów) zamówienia wraz ze wskazaniem producenta. 8. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.70.00 - Części mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70060,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74039,72

  • Oferta z najniższą ceną: 74039,72 / Oferta z najwyższą ceną: 74039,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.