eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Tokarnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Myślenice: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Tokarnia
Numer ogłoszenia: 241550 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Dorzecza Górnej Raby i Krakowa , ul. Drogowców 8, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012/2743970,, faks 018 3312354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Mszana Dolna, telefon; 018 33 19 014, e-mail: inw@gornaraba.krakow.pl www.gornaraba.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gornaraba.krakow.pl, telefon; 018 33 19 014

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Tokarnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie obiektów liniowych i inżynierskich na kanalizacji oraz uzyskanie przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres robót w niniejszym postępowaniu obejmuje budowę 1 398,90 mb sieci kanalizacji sanitarnej: 1. Kanał C / C2-C5, C5-CC7, C22-CC42, CC42-CC47/ - 522,50 m 2. Kanał F / FF13-FF16, FF12-FF17, FF17-FF22, FF21-FF29, F26-FF26/ - 303,90 m 3. Kanał G / G21-G29, G29-GG49, G29-GG44/ - 332,50 m 4. Kanał GG / GG7-GG18, GG10-GG17, GG22-GG24, G8-GG23/ 240,0m 5. wyposażenie pompowni ścieków - 1 sztuk - (zakup pomp zgodnie z projektem, rozruch pompowni, zasilanie pompowni, monitoring) 6. odtworzenie nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej wg. przedmiaru 7. wykonane inwentaryzacji powykonawczej oraz wszystkie inne czynności wynikające z Prawa Budowlanego. Przedmiot zamówienia zawierający szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarach robót (w przedmiarach zawarty jest cały zakres robót ), a także w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium przetargowego w wysokości 12 000,00 zł (słownie : dwanaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 06.08.2009r. do godz. 10.00 na konto Zamawiającego tj. Związku Gmin Dorzecza Górnej Raby i Krakowa ING BANK ŚLĄSKI S.A. o/ Nowy Sącz nr rach. : 91 1050 1722 1000 0022 8840 1256 oznaczenie sprawy INW-2214-P-`1/2009 Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.Ust.6 Ustawy tj. może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 2. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium, o którym mowa w ust.1 pkt 17 niniejszej Specyfikacji powoduje , iż Wykonawca zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania . W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie, oryginał zabezpieczenia winien być złożony u Zamawiającego tj. w siedzibie Związku Gmin Dorzecza Górnej Raby i Krakowa, 34-730 Mszana Dolna, ul. Krakowska 27e w terminie określonym w punkcie 17.1. niniejszej specyfikacji a kserokopia zabezpieczenia winna być dołączona do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Wykonawca obowiązany jest do dołączenia do Jego oferty, potwierdzonej przez bank, kopii przelewu kwoty wadium. Przelew winien być dokonany w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego w terminie określonym w ust. 1 niniejszego punktu specyfikacji. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art.46 Ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki i wymagania : 1. muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności muszą wykazać się wykonaniem przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji o wartości conajmniej 450.000,00 PLN w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. 4. muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 450.000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 450.000,00 PLN b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 PLN 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.ust.1 i ust.2 Ustawy, 6. muszą złożyć w ofercie wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia , informacje , dokumenty oraz opracowania szczegółowo opisane w punkcie 14 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oświadczenia i informacje winny być zawarte w formularzach ofert i załącznikach oświadczeń do oferty sporządzonych ściśle wg załączonych do niniejszej specyfikacji wzorów. II. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów szczegółowo wymienionych i opisanych w punkcie 14 niniejszej specyfikacji . III. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków poprzez badanie - sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń informacji, opracowań. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty właściwie wypełnione i podpisane formularze ofert i załączniki oświadczeń do oferty oraz wszystkie dokumenty i opracowania wymagane przez Zamawiającego, wymienione przez Zamawiającego w punkcie 14 niniejszej Specyfikacji. IV. Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 3 Ustawy zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym przez Zamawiającego terminie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta przedłożona przez Wykonawcę winna być sporządzona zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego kompletem dokumentacji przetargowej , powinna obejmować kompletny przedmiot zamówienia. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, właściwie podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, : 1. Wypełniony czytelnie , podpisany i opieczętowany Formularz oferty nr 1 zawierający : a. ścisłe określenie całości przedmiotu zamówienia b. cenę ofertową netto, podatek VAT, cenę ofertową brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia c. termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, d. określenie okresu gwarancji jakości, e. oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami zamówienia, jak też wszelkimi warunkami dodatkowymi i przyjęciu ich bez zastrzeżeń , f. oświadczenie o wniesieniu wadium, g. akceptację i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków umowy i zobowiązań Wykonawcy zawartych w SIWZ oraz w innych dokumentach integralnie związanych z SIWZ, 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty nr 2 zawierający dane Wykonawcy, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń : 3.1. Kserokopii aktualnego dokumentu rejestracyjnego Firmy Wykonawcy określającą pełną jej nazwę, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę jednocześnie potwierdzającą, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót stanowiących przedmiot przetargu a to: a) kserokopia odpisu pełnego z rejestru handlowego lub w przypadku zarejestrowania firmy Wykonawcy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego kserokopia odpisu pełnego z KRS - Za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek cywilnych kserokopia zaświadczenia o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - Za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przez instytucję wydającą ten dokument, iż stan prawny nie uległ zmianie, c) w przypadku byłych spółek cywilnych, spółek jawnych, spółek partnerskich, komandytowych i komandytowo - akcyjnych Wykonawcy winni dołączyć do oferty umowę spółki wraz z kolejnymi aneksami. d) W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty umowę konsorcjum. 3.2. Dokument potwierdzający nadanie numeru statystycznego REGON 3.3. Dokument potwierdzający nadanie numeru identyfikacji podatkowej NIP 3.4. Wypełniony czytelnie , podpisany i opieczętowany Formularz oferty nr 3 - Zespół osób przewidywanych do wykonania zamówienia, 3.5. Uprawnienia budowlane osoby w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 3.6. Zaświadczenia o przynależności osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie do Regionalnych Okręgowych Izb Architektów, Regionalnych Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. zgodnie z treścią art. ustawy z dnia 15.12.2000 o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów( Dz.U. z 2001 r.nr 5 , poz. 42 , Dz. U.z 2002 r. nr 23 , poz. 221 ; Dz. U.z 2002 r. nr 41 poz. 367 ) , 3.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym, w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym, w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne bądź w przypadku kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. Za ważne będą uznane zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3.10. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Załącznik oświadczeń nr 1 do oferty przetargowej - o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22. ust. 1 pkt 1- 3 Ustawy, 3.11. Oświadczenie o kierowniku budowy - Załącznik oświadczeń nr 2 do oferty przetargowej 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń : 4.1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty nr 4 - doświadczenie zawodowe Wykonawcy, 4.2. Referencje uprzednich Zamawiających potwierdzające, że usługi wymienione w Formularzu oferty nr 4 zostały wykonane należycie, (muszą wykazać się wykonaniem przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji o wartości 450.000,00 PLN w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie). 4.3. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty nr 5 - wykaz podwykonawców przewidzianych do współrealizacji zamówienia, 4.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert ( dla podwykonawców ), 4.5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty nr 6 - informacja o liczbie zatrudnionych, 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń : 5.1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty nr 7 - dane finansowe, 5.2. Informacja banku prowadzącego obsługę finansową firmy Wykonawcy potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 450.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 PLN W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie łącznie ich doświadczenie i sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten, lub Ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 6. Kosztorys ofertowy 7. Inne Formularze, oświadczenia, dokumenty niezbędne do prawidłowej oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gornaraba.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gornaraba.krakow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: 34-730 Mszana Dolna, ul. Krakowska27e.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.