eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Milanówka w sezonie 2009/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Milanówek: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Milanówka w sezonie 2009/2010
Numer ogłoszenia: 241513 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203073 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Milanówka w sezonie 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w ciągłej czystości dróg gminnych, przyległych do nich ogólnodostępnych terenów publicznych położonych na terenie miasta Milanówka. Zakres prac obejmuje: - zimowe utrzymanie dróg w gminie, - letnie utrzymanie dróg w gminie, - codzienna obsługa koszy ulicznych typu FLIK jak również pojemników PCK ustawionych na terenie miasta, - usuwanie odpadów z terenów ogólnodostępnych w granicach miasta Milanówka, - mycie wiat przystankowych, - usuwanie ogłoszeń i reklam z miejsc do tego nie przystosowanych oraz utrzymanie w czystości i drożności wpustów ulicznych. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania prac przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. W chwili obecnej na terenie miasta znajduje się około 350 szt. wpustów ulicznych. Utrzymanie w czystości i drożności polegać ma na oczyszczaniu zewnętrznym kratek wpustowych z błota, liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń, które uniemożliwiają właściwe spływanie wody z dróg a w okresie zimowym z zalegającego błota pośniegowego. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie dopilnować właściwego odpływania wody do osadników w czasie opadów atmosferycznych, które przyspieszają zabrudzenia kratek. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy w zakresie zimowego utrzymania czystości powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w ST. Wkłady foliowe do koszy ulicznych jak również inne materiały i środki Wykonawca zapewnia na koszt własny. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów prac i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający podał szacunkowe długości dróg, które mogą ulec zwiększeniu w chwili powstania nowych pasów drogowych. Wzrost do 10% ogólnej długości nowopowstałych, modernizowanych ciągów jezdnych i pieszych oraz przesunięcie w klasyfikacji dróg do wyższej kategorii, nie stanowi zmian rzeczowego zamówienia i nie wpływa na cenę jego realizacji. Długość dróg w mieście Milanówku wynosi 111 km. Podane ilości koszy ustawionych na terenie miasta mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje dostawić do 10 nowych koszy ulicznych. Podane ilości szacunkowe zebranych odpadów z terenów ogólnodostępnych mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Podane ilości szacunkowe zebranych odpadów z terenów ogólnodostępnych mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Podana szacunkowa ilość może zostać zwiększona do 10%. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnych ilościach. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. A zwiększenie ilości prac nie upoważnia Wykonawcy do wynagrodzenia dodatkowego. Zamawiający będzie każdorazowo wskazywał poprzez Polecenie wykonania Wykonawcy wymagany zakres prac, termin wykonania dotyczącego letniego utrzymanie dróg w gminie i usuwania odpadów z terenów ogólnodostępnych. Każde polecenie i wykonanie pozostałych prac ujętych w zamówieniu będzie zakończone protokołem odbioru prac podpisanym przez obie strony i wystawieniem faktury za wykonane prace. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 452400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urządzanie i Utrzymywanie Zieleńców Chirurgia Drzew Petroniusz Frejlich, ul. Ludna 7B, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 452400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 452400.00 oferta z najwyższą ceną: 603000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.