Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-18
Białystok: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z JEGO URUCHOMIENIEM
DLA JEDNOSTEK UNIWERSYTETU W BIAŁYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 241494 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z JEGO URUCHOMIENIEM DLA JEDNOSTEK UNIWERSYTETU W BIAŁYMSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ) - zadania od 1 do 8..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 30.21.61.10-0, 48.82.00.00-2, 30.21.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, każda o wartości nie mniejszej niż: dla zadania 1 - 20 000,00 zł brutto, dla zadania 4 - 15 000,00 zł brutto, a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 20 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ DOKUMENTY ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 6 SIWZ Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja działalności gospodarczej), wówczas do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo. PODMIOTY ZAGRANICZNE: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów o których mowa w pkt 6 ppkt 6) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Treść ppkt 7) SIWZ stosuje się odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, pokój 505, piętro V - Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu w Białymstoku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, pokój 1008, piętro X - Kancelaria Uniwersytetu w Białymstoku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Uniwersyteckiej - ul. M.Skłodowskiej-Curie 14A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - serwer (szt. 1) dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Uniwersyteckiej - ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: zestaw komputerowy nr 1 (szt.1), monitor LCD nr 2 (szt.1), dysk zewnętrzny 1 TB (szt. 2) dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Filologicznego - ul. Plac Uniwersytecki 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: drukarka wielofunkcyjna nr 1 (szt.1), drukarka laserowa nr 3 (szt.1), dysk zewnętrzny 0,5 TB (szt.1), notebook nr 1 (szt.1) i skaner kodów kreskowych (szt.2) dla Wydziału Filologicznego w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii - ul. Al. J. Piłsudskiego 11/4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: ultrabook nr 1 (szt.2), monitor LCD nr 1 (szt. 4), zasilacz awaryjny nr 1 (szt.3), drukarka wielofunkcyjna nr 2 (szt. 1), zestaw komputerowy nr 2 (szt.3) dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii - ul. Hurtowa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: zestaw komputerowy nr 3 (szt. 2), monitor LCD nr 4 (szt.1), monitor LCD nr 5 (szt.2) dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki - ul. Sosnowa 64.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: notebook nr 2 (szt.1) i monitor LCD nr 3 (szt.1) dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Administracji Centralnej Uniwersytetu - ul. M. Skłodowskiej-Curie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: monitor LCD nr 2 (szt. 6) i dysk zewnętrzny 1 TB (szt.1) dla Administracji Centralnej Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Biologii - ul. Świerkowa 20B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego :zestaw komputerowy nr 2 (szt.1), monitor LCD nr 2 (szt.1) i dysk zewnętrzny 1 TB (szt.1) dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowym formularzu cenowym -zał. nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa 0,9% roztworu NaCl oraz płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/TP-15/24
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Dostawa sprzętu drukującego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.