eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej wraz ze świadczeniem opieki nad uczestnikami warsztatów w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Złotoryja: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej wraz ze świadczeniem opieki nad uczestnikami warsztatów w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim
Numer ogłoszenia: 241490 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotoryi , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8786940, -950, faks 076 8786955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej wraz ze świadczeniem opieki nad uczestnikami warsztatów w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej wraz ze świadczeniem opieki nad uczestnikami warsztatów w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2.W celu realizacji zmówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) prowadzić zajęcia przez 5 godzin dziennie, 5 razy w tygodniu (w dni robocze) przez 9 tygodni. Łącznie 45 dni (225 godz.) dla każdej z dwóch 14-osobowych grup osób niepełnosprawnych. 2) Zajęcia należy przeprowadzić w dwóch grupach 14-osobowych w terminie: a. grupa I : od dnia podpisania umowy do dnia 01.10.2012r. b. grupa II: od dnia 28.09.2012r. do dnia 30.11.2012r. 3) zapewnić 4 sale wykładowe dla łącznie 14 osób niepełnosprawnych. 4) Zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkolenia. 5) zapewnić sprzęt audiowizualny, w tym projektor multimedialny, ekran i komputer; 6) zapewnić min. 8 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych, w tym: stoły, krzesła, kuwety do brokatu, palety do baniek szklanych, pędzle, farby, tamponiarkę; 7) zapewnić min. 7 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu poligrafii oraz dostęp do maszyn i urządzeń poligraficznych, tj.: maszyna offsetowa, maszyna do druku cyfrowego, krajarka, ploter, prasa, olejarka, bigówka; 8) zapewnić komplet materiałów szkoleniowych adekwatnych z zakresem merytorycznym szkolenia (dla każdego uczestnika) 9) zapewnić: a) jadalnię z dostępem do czajnika i kuchenki mikrofalowej, b) dostęp do sanitariatów, c) dostęp do mediów (woda i energia elektryczna), 10) zapewnić podstawową opiekę medyczną uczestnikom warsztatów; 11) przeprowadzić wstępne szkolenie BHP dla łącznie 28 uczestników warsztatów; 12) prowadzić listy obecności uczestników projektu; 13) zapewnić dowóz uczestników szkolenia z terenu powiatu złotoryjskiego na miejsce szkolenia oraz z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania, zgodnie z dodatkiem nr 7 do SIWZ, uwzględniając możliwości osób niepełnosprawnych w zakresie poruszania się. 14) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport uczestników warsztatów pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego oraz spełniającymi wymogi rozporządzenia z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz.262 ze zm.). 15) Zorganizować oraz przeprowadzić egzamin kończący szkolenie oraz w przypadku pozytywnego zaliczenia wydać certyfikat dla każdego uczestnika 16) Przeprowadzić na zakończenie warsztatów ankietę ewaluacyjną, określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 17) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursu oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) imienne listy obecności, dzienniki zajęć z zaznaczeniem tematyki szkoleń, ankiety ewaluacyjne, b) listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia. c) rejestr wydanych certyfikatów. 18) Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki 3. Dzienny rozkład zajęć szkolenia zawodowego oraz harmonogram zajęć merytorycznych stanowi dodatek nr 6 do SIWZ. 4. Celem warsztatów jest: a) Przystosowanie społeczno-zawodowe osób niepełnosprawnych; b) Zwiększenie aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych; c) Zwiększenie szans na uzyskanie zatrudnienia przez osoby zagrożone wykluczeniem społecznym; d) Zmotywowanie osób niepełnosprawnych do podjęcia pracy; e) Dostarczenie wiedzy uczestnikom warsztatów z zakresu przepisów i zasad BHP oraz organizacji produkcji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawcy winni przedstawić stosowane dokumenty potwierdzające, że posiadają wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.