eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja, usuwanie awarii i drobne naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych na terenach ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2009r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Warszawa: Konserwacja, usuwanie awarii i drobne naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych na terenach ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2009r
Numer ogłoszenia: 241478 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4/12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, faks 022 8100474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, usuwanie awarii i drobne naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych na terenach ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2009r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i drobne naprawy dźwigów w budynkach mieszkalnych administrowanych przez AN 1, 3, 5 na terenie ZGN Praga Południe zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 5a,5b,5c oraz wykazem dźwigów, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 100,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, każdy wykonawca składa oświadczenie, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i SIWZ oraz spełniają następujące warunki: 1. wykażą że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; 2. wykażą, że dysponują lub będą dysponowali co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia, t.j. posiadającymi zaświadczenie uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego oraz świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji (Grupa 1, do 1 KV), wydane przez uprawnione organy. 3. Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 80 000 złotych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnia ww. warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru Oferta stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Podpisany zakres świadczonych usług (stanowiący załącznik Nr 5a ,5b,5c oraz wykaz dźwigów, stanowiący zał. Nr 6 do SIWZ) 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ). 7. Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem prac stanowiących przedmiot zamówienia, oraz dodatkowo 3 dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób (min. 2 osoby) wyznaczonych do wykonania zamówienia, którymi wykonawca dysponuje wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, t.j. zaświadczeniami uprawniającymi do konserwacji dźwigów wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego oraz świadectwami kwalifikacji uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji (Grupa 1, do 1 KV), wydanymi przez uprawnione organy. W przypadku gdy wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tych osób do wykonania niniejszego zamówienia. 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert, 11 Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 80 000 złotych. 12. Informacja o podwykonawcach z podaniem nazwy, adresu i ze wskazaniem zamówienia lub części zamówienia, które podwykonawca będzie wykonywał - jeżeli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 21..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 1 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.